Gå til innhold
Arkivverket

[#81143] Dagny Victoria Hansen f.23/2-1888,d.11/3-1888,Kristiania,hvilken krk.?


Gjest Helmin Kvennodd
 Del

Recommended Posts

Gjest Helmin Kvennodd

Hei. Jeg har funnet dama konfirmert i Grønland krk.6/4-1902,der står det at hun er f.i Kristiania,men jeg finner henne ikke. Leter også etter gifte målet hennes i Kristiania med Haakon Marentius Andersen f.22/12-1884 i Krist., jeg antar at de gifter seg like før de reiser til USA.Avreise er 7/2- 1915 fra Oslo,han bor i Amerika,siden1906,iflg 1920 Census er dette hennes første ankomst til USA. Noen som kan hjelpe. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helmin Kvennodd

hei. Det var raskt,det er den samme jenta som konf. i Grønland Krk.Da gjenstår giftemålet så jeg får bekreftelse på det jeg har funnet i USA. mvh helmin i brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helmin Kvennodd

hei. Ifølge emigrantprotkollen bor Dagny i Bergsliensgate,denne hører hjemme i Fagerborg krets, her finnes ikke noe giftemål,bare forlovelse for den aktuelle tiden. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.