Gå til innhold
Arkivverket

[#81172] Dataprogrammet Busetnadssoge (BSS) og Historisk befolkningsregister (HBR)


Gjest Arnfinn Kjelland
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Til (21), (24) og (25): Jeg holdt meg til det som Norges Forskningsråd oppgav til meg: Professor Gunnar Thorvsaldsen UiT (Ikke noe om universitetsdirektør/ fakultet. Kan om nødvendig oversende den aktuelle mailen.) Tråden her hos meg starter merkelig nok nå med innlegg (4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

26: Det vart noko rot med starten på dette temaet. Innlegg 4 er eigentleg det første; DA-folka måtte rette opp noko som ikkje vart med i mitt første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Takk for det, Arnfinn. Alt blir nok bra for meg til slutt. Det ligger vel til oss genealoger at vi er nysgjerrige. God kveld, Hilsen Helge p.s.: Jeg må jo si at du har hatt ryddig opptreden bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

AK, ditt innlegg (25): Om en side 19. Jeg finner stort sett bare ensiders WEB'er. Det siste jeg finner, refererer seg stort sett til årene 2007 og 2008 mht rapporter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.