Gå til innhold
Arkivverket

[#81193] Temaer som har 'forsvunnet'.


Gjest Gunhild Hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunhild Hanssen

Hei!Vi har et problem: Det er flere av våre 'temaer' som har blitt 'borte'. Vi har lett og lett og lett..., men finner dem ikke noen steder.Er det noen som har forslag ang hvordan vi kan finne dem igjen?Mvh Gunhild H.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood
Gjest Gunhild Hanssen

Hei!Takk for svarene!Grethe: Alle de 27 temaene som du har lenket opp har jeg 'i behold'.Men flere andre har forsvunnet, bl. a. et ang en Ingvard Nikolai Brønlund Nilsen, f. 1895 Tofta, Trondenes og som d. 1916 i en arbeidsulykke i en båt på Atlanteren, på tur fra England til Sør-Amerika. Disse står ikke sammen med de andre og uansett hvor mye vi har lett finner vi de ikke.Anne: De jeg savner var ikke der i går heller. Jeg håpte de skulle være der idag, men . . . nei.Mvh Gunhild H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunhild Hanssen

Hei!Anne-Lise: Tusen takk for innlegget ditt. Det er et av de jeg har lett etter. Jeg var så sikker på at det var jeg som hadde det temaet, og så var det Beate. (Nå føler jeg meg bra dum.) Jeg har lett på hennes sider også, men ikke godt nok, skjønner jeg.Det er et annet 'tema' som vi også har lett etter, men det fant vi selv. Det er et som Beate har lagt inn, men det finnes ikke på siden hennes. Det er nr. 42465 - Hanna Kristine Nilsdtr. (Ho var søsteren til Ingvard Nikolai Brønlund Nilsen.) Hva kan det komme av at de 'plutselig bare blir borte'?Mvh Gunhild H.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunhild Hanssen

Hei, igjen!Nu fikk jeg en 'aha-opplevelse:Da jeg hadde lagt inn det siste innlegget mitt, kom jeg til å tenke på noe - Jeg skrev navnet med bare småbokstaver og da kom alle innleggene opp - både de med stor forbokstav og de med bare småbokstaver. Men når jeg skriver navnet med store forbokstaver, så kommer kun de med stor forbokstav opp. Det har jeg aldri tenkt på før.Mvh Gunhild H.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Ja, det var det jeg fant ut på Beates innlegg også. Om en søker med store bokstaver, kommer bare de innleggene opp, men om en bruker små bokstaver, kommer alle opp. Kanskje systemet i det første tilfellet oppfatter det som to forskjellige brukere? Godt det ble løst, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.