Gå til innhold
Arkivverket

[#81241] ST; Oppdal 1741, Kva heitte presten?


Gjest Ann Helle
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann Helle

I debatt 72791 (Finn 33)Lenke Leitar me etter foreldrene til bla. Karen Elsebe Jonasdtr (Krei) og Mette Christine Berg.Fint om nokon kan hjelpa med å finna namnet på Presten i Oppdal i 1741, og er han omtala i ei ellar fleire bygdebøker? Fint om nokon kjenner namn på evnt bygdebok.Er namnet på kona hans kjendt?Presten i Kvikne; Hans Christian Biørn, finn eg han omtala i noka Bygdebok?Er namnet på hans kone kjendt?Fint om nokon kan hjelpa med desse opplysningane, aktuelle bygdebøker kan eg låna på Biblioteket. Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle
LenkeSer at eg gløymde å laga lenke til nemnde kyrkjebok i Oppdal i 1741, no er det lenge sidan eg laga lenke til kyrkjebok håpar at dette vart riktig. Lenka er til innlegget til Finn (12)Mvh Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan det ha vært Gjert Juel Feldtmann som var sogneprest i Oppdal i 1741? Han døde i 1743 og samme år ble Lars Kjelstrup sogneprest til Oppdal (død 1763).Opplysningene er hentet fra Digitalarkivet, Digitale bøker: Andreas Erlandsen: Biografiske etterretnnger om geistligheten i Trondheims stift: [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebBok.exe?slag=lesbok&bokid=erlandsen>LenkeSøndre Dalernes Provstie: s. 171 Lenke og s. 172:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Tusen takk til begge to. Har ein gong vore borti tilsvarande bok om prestar for Hordaland, tenkte ikkje på det no.Grethe har funne riktig prest, Gert Juel Feldtmann døyper sitt 14. barn Johanne Marie i 1741. Vidare leiting vil gje svar på om dette var blink eller villspor. Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Grethe (3) sjå under lenke: S. 172. LenkeEr eg så heldig at det er nokon som kjenner til kven Formand Meldal var? Er namnet på kona hans kjendt?Ser fram til svar. Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Formand Meldal, betyr at Meldal var prest i samme embede før Gert Juel. Se side 170 i samme bok (3). Navnet hans var Steen Melchiorsen Meldal gm. Aarsilla Tønder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Tusen takk til Berit! Det var formannen, eg tenkte han hadde noko med Gruvene å gjera.Dette er ein spanande familie, Tønder-familien har eg vore borti tidlegare, men om eg her finn det svaret eg ynskjer er eg usikker på. Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.