Gå til innhold
Arkivverket

[#81251] S&F: Dødsmeldingar i Kinn (1915 & 1922) - B.A.G. & N.B.A. Batalden


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Eg ønsker å vite kven som er nemnde i dødsmeldingar/skifte etter ekteparet Bendik A. Gregoriusson, d. 25.6.1922;Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn i Kinn, Ministerialbok nr. (1886-1936), Døde og begravede 1922, side 126. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17159&idx_id=17159&uid=ny&idx_side=-124>Lenke Permanent bildelenke: Lenke – sjå nr. 11og kona hans Nille Ananiasdtr. Batalden, d. 19.6.1915;Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn i Kinn, Ministerialbok nr. (1886-1936), Døde og begravede 1915, side 108. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Bendik A. Gregoriusson, d. 25.6.1922: Intet efterladt.Nille Ananiasdtr. Batalden, d. 19.6.1915: 'Enkemand og myndige tilstedeværende barn. Boet under avg.pl.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tusen takk for hurtig svar,Skulle så gjerne hatt nokre navn her også, men dessverre. Eg får prøve via andre dødsmeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Er det noko spesielt du er på jakt etter? Kanskje eg kan hjelpe? Bendik sin bror, Bertel, var min tippoldefar, og eg har ganske god oversikt over deira etterkommarar.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Egil,Det eg lurer på er om dei hadde 6 eller 7 born. Eg har i ein annan anledning fått følgande av Torbjørn Hillersøy;'Borna til Bendik og Nille var:- Juditte Bergitte f. 29/1 1876 d. 29/1 1912- Alette Serine f. 28/9 1870 d. 2/9 1882- Gregorius Andreas f. 6/3 1874 d. 3/1 1889 (drukna)- Ananias Elias f. 11/10 1878 d. 8/11 1935- Albert Severin f. 21/7 1884 d. 7/7 1896- Anne f. ?/? ???? d. 5/10 1888- Elisabeth Marthea f. ?/? 1888 d. 8/7 1971Alle borna vart fødde på Russøya i Batalden.'Anne er nemnd, men eg har ikkje funne ho i KB. Har eg berre oversett ho eller høyrer ho ikkje til her?Elisabeth har eg som fødd 29.1.1888. Når det gjeld Bertil så lurer eg på når/kvar han vart gift og kven av borna hans som vart gifte og fekk etterkommere. Eg har ektefeller for Rakel, Marthea, Nille, Karen.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Enkelte barnefødslar er ikkje så lette å finne på dei skanna kirkebøkene, då det ikkje er alle bøkene som er skanna endå.Når det gjeld Bendik og Nille sine barn, så er mine registreringar, at Bendik hadde 7 og Nille 6. Den eg då manglar i lista di, er Anne. Kor har du funne ho nemnd. Eg lurer på om dette kan være Bertel si dotter Anne Nillevine, som blei fødd 20.05.1888 og døde 05.11.1888. Dersom Torbjørn har noko anna registreringar, så håpar eg han kan korrigere dette.Når det gjeld barnet som Bendik fikk før han gifta seg, så var han vel berre knapt konfirmert på dei tide. 17 år gamal fikk han i 1861 dattera Karen Fredrikke med tenestejenta Elen Klausdatter, som vel var kring 30 år om eg ikkje hugsar feil. Denne dattera blei gift, flytta til Florø og fekk etter mine registreringar 6 Barn. Dei flytta seinare til Bareksten, og her finnes det framleis etterkommar av ho.Bertel blei gift i 1871 i Batalden. Dei som blei gifte var Rachel (mi oldemor), Marthea, Nille og Karen (det samme som du hadde). Nille fekk berre eit barn som døde som spedbarn.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk Egil,Eg sat med same tanken om at Anne måtte vere Anne Nillevine, for det finnes ingen Anne i KB som dør 5.10.1888. Elles har eg same informasjonen som du har :-)Om eg kan fortsette litt med Bertel sine etterkommere;- Når/kvar døde Rachel?- Når/kvar døde mor til Karl Eriksson (d.v.s. Johanne Danielsdtr.)?- Når/kvar døde Ragnhild Karlsdtr., f. 1909? Var ho gift? Barn?Evt. kan vi ta det per epost; Gisle.Hersvik(@)gmail.comMVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei! Er heilt klart enig i at Anne ikkje er dotter til Bendik og Nille, men til Bertel og Karen.Dette med Anne var ein litt laus tråd, som eg ser eg har funne ut av etter du fekk opplysningane frå meg, Gisle!Beklager rotet!Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei,Alt i orden Torbjørn. Eg hadde vel egentlig funne ut av det eg også, når eg les notatane mine litt meir nøye. Det er jo ikkje alltid så lett å ha den fulle oversikten til ein kvar tid.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.