Gå til innhold
Arkivverket

[#81258] Carl Bernadt Jensen - fødd Fredrikshald 1889 - til Amerika 1909 -identifikasjon?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

WW1 Draft records frå Waushara Co., WI syner at Carl Bernadt JENSEN var fødd i Fredrikshald (Halden), Noreg 16.4.1889 ([url="http://search.ancestry.com/iexec/?htx=View&r=an&dbid=6482&iid=WI-1675080-5072&fn=Carl>Lenke Bernadt&ln=Jensen&st=r&ssrc=&pid=16421596).~~~~~~~~~~FT1930 for Elberton, Elbert Co., GA syner denne huslyden:JENSEN, Carl B. 40 Nor m26 em 1909 granite quarry workerJENSEN, Margret A. 40 Nor m26 em 1912JENSEN, Erving C. 13 WIJENSEN, Eugene N. 12 WIJENSEN, Ruth M. 6 LAJENSEN, Earle B. 4mo GA~~~~~~~~~~Kona Margit Amanda JOHNSEN var fødd i Bergen 15.6.1889 og utvandra i 1912.Huslyden var tydeleg på flyttefot i Amerika, men truleg har dei enda opp i Chicago, IL!?Søker ein på Margit Amanda JENSEN hjå ancestry.com, får me eitt treff (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lill og Grethe for kjempeflotte innlegg!Ingen tvil om at dette er riktig Carl Jensen, og i utflyttingsprotokollen frå Enningdal, Idd finn eg han òg i 1909: Lenke.Med dette er hovudproblemet løyst, opphavet til Carl....Men let det seg gjera finna ut noko meir om lagnaden til denne huslyden i Amerika? Finst det ei bygdebok for Idd som kan hjelpa oss på veg?Om det er so at dei hamna i Chicago, IL, so ser eg at ein Carl B. Jensen døydde i Chicago, IL 13.11.1963, men ingen alder er oppgjeven...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Hansen

Hei igjenDet er et hefte som heter Husmannsplasser i Enningdalen. Skal på biblioteket mandag så da kan jeg låne den samtidig og se hva det står om denne familien. Evt. skanne sidene og sende de til deg.Mvh Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Lill, for tilbodet, som eg tek imot med opne armar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Hansen

Hei igjenFant litt om denne familien:Far til Karl Bernard er vokst opp på Trolldalen under Smedsrød: [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0117&kenr=003&bnr=0127&lnr=000>LenkeOm dem står det:I begynnelsen av 1830 årene kom Jonas Jacobsen og Anne Rasmusdatter flyttende hit fra Fjeldet under Rød.De ble viet i 1818.Han var da tjenestegutt på Bogenes, og hun var tjenestepike på Fisvigen. Da sønnen Anders ble født 1832, var de kommet til Trolldalen. Jonas Jacobsen døde i 1850. Sønnen Jens Jonasen,f. 1820, giftet seg med Marthe Iversdatter. De bodde noen år i Naverstad ( Sverige ). Barna Jens og Martin er født der. De var henholdsvis 5 og 3 år gamle da foreldrene tok innflytning til Norge i 1851. folketelling 1875: Jens Jonassen, jordbruker, f 1821.Marthe Iversdatter, kone, f. 1826 barn.Marthe døde i 1898,Jens i 1912. Sønnen Martin giftet seg i 1877 med Emilie Thoresdatter Tellesås.Da var det to brødre som giftet seg med hver sin søster. Litt feil etternavn men det stemmer med kirkeboka.Moren er her: LenkeIkke noen opplysninger om hennes foreldre.Og til sist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lill for nye detaljar kring opphavet til denne huslyden i Idd. Då har eg vel etter kvart kva eg treng om den ''norske'' delen av denne huslyden. So får me vona eg kan finna dei att i Amerika...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.