Gå til innhold
Arkivverket

[#81303] - for å kartlegge Andebus befolkning fram til 1801.


Gjest Ove Gunnar Jacobsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ove Gunnar Jacobsen

Kristian.Skal dette Lenke arbeidet ditt gjøres tilgjengelig for almuen på noe vis? Det er jo fasiten du vanligvis legger fram,og den vil sikkert være nyttig for flere enn meg. Mvh Ove Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

I første omgang legger det grunnlag for artikler til Gjallarhorn, kanskje også Genealogen og Norsk Slektshistorisk Tidsskrift. Utover det har jeg ingen konkrete planer for hvordan jeg eventuelt skal publisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg har vel hatt Andebu-relaterte artikler på trykk i de fire seneste nummerne av Gjallarhorn (nr. 43-46). Ut over det lover jeg - klok av skade - ingenting om hva, hvor eller når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Flaten

KristianJeg forsøkte å melde meg inn i Vestfold Slektshistorielag idag, men det gikk ikke så bra. Gir meg dog ikke! Vil gjerne bestille de nummere av Gjallarhorn som inneholder stoff fra Andebu. Finnes innholdsfortegnelse over alle bladene nogenlunde lett tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.