Gå til innhold
Arkivverket

[#81319] Vallø Saltverk.


Gjest Jan Erik Winjor
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Erik Winjor

Har med stor interesse lest historien om Saltverket. Min tippoldemor var født der i 1853 og var barnebarn av Svend Wilhelmsen. (Willumsen ?) født 1789 på ValløFinnes det noen gamle bilder fra slutten av 1800 tallet fra Vallø ? Jeg mener min oldemor hadde et bilde som jeg fikk,men kan ikke finne det for øyeblikket. Er det andre der ute som er etterkommer av han hadde det vært hyggelig med kontakt. mvh. Jan Erik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

Du kan jo ta kontakt med:Vallø og Omegn Historielag Vallø Og Omegn Historielag er registrert med besøksadresse Grenaderveien 28, 3122 Tønsberg. Bedriften ble stiftet i 2001 og er registrert som forrening, lag under virksomheten 'Interesseorganisasjoner ellers'. Du kan ta kontakt med Vallø Og Omegn Historielag på telefon eller ved å sende en e-post.Mvh. Torbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.