Gå til innhold
Arkivverket

[#81321] tysk underoffiser Walther Klingemann f. 1907, datter Judith Evelyn f. 1945


Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen

Ovennevnte tyske underoffiser er oppgitt i kirkeboken i Oslo som far til ei jente født våren 1945.Jentas mor kom fra Kristiansundsområde på Nord-Møre, etternavn Leren, men jenta er født og døpt i Oslo. Kanskje født på et barnehjem for mødre med tysk barn i magen, i Oslo?Hvordan kan man spore opp Klingemanns identitet nærmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Lundtvedt

Hei! Jeg er medlem og har sittet i Hovedstyret i Norges Krigsbarn Forbund. Vi har lang erfaring i å finne tysk/østeriks far og hans slekt. Vi har også hjelpere i Tyskland med tilgang til militære arkiver. Ta gjerne kontakt med meg på e-post adresse: nkbf-2@nkbf.no. Det er ikke så vanskelig å finne frem når man har så mange opplysninger som du har. Vennlig hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Hei. Takk Tore. Prøvde en henvendelse dit, men uten respons. Men nå kom du Anne-Lise med et fint tilbud. Jeg har videreformidlet din epostadresse til hun som denne saken gjelder, så kan hun kontakte deg direkte selv. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

erlingHvis det var meg du påstår du ikke har fått respons fra, så er det slik at jeg ikke kan respondere før jeg får en henvendelse.Det vil med andre ord si at jeg ikke har fått noen e-post fra deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Lars Ove: Sendte en email som ikke kom 'i retur', så derfor var jeg avventende til svar. Skjønner godt at du ikke har kunnet svare meg onm du ikke har mottatt noen epost :-)Min kommentar i 4 er ment som et faktum, ikke som kritikk.Rekner med at hun det gjelder får grei hjelp gjennom Anne-Lise.Om du vil, kan du gjerne sende meg info på fremgangsmåte til min epost adr etendre alfakrøll online noPå forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.