Gå til innhold
Arkivverket

[#81327] Ingrid Storkaarsdotter flytta frå Askøy?


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Ingrid/Inger Storkaarsdotter Grindeland er fødd på Voss i 1792.I des 1820 får ho sonen Bertel med enkemann Lars Persen som ho var forlova med, og dei bur då i Drotningvig Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Askøy, Ministerialbok nr. A 3 (1815-1825), Fødte og døpte 1821, side 87. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8603&idx_id=8603&uid=ny&idx_side=-90>Lenke Permanent bildelenke: LenkeSonen dør i mai 1821 LenkeI juli 1821 giftar ho og Lars seg på Askøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk Rune.Det var jo nesten litt flaut, men eg har klart å oversjå Stork. Denne Stork dør i 1825 og dei bur då på Olsvik LenkeDei har altså flytta mykje, men holdt seg på Askøymvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det kan det selvsagt være. Men da bør du se om du kan finne vielsen hans, for å sjekke farens navn. Og barnedåpene for å se om Inger er blant fadderne.Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

OK, då kan vi stryke han.Det hadde vore fint å finne gravregistreringa til Inger. Ho kan sjølvsagt ha gifta seg opp at. Ho var jo framleis i 40-åra når Lars døde.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det er nok lite trolig at gravstedet hennes fremdeles eksisterer. Jeg kan ikke se at Peder/Peer dør på Askøy. Det er nok sannsynlig at mor og sønn flyttet på seg, men neppe langt. Kanskje Bergen, eller Voss.Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Nei, gravstedet eksiterer nok ikkje. Eg meinte dødstregistreringa.Eg har lagt inn ein forespurnad om skifte etter Lars, så får vi sjå kva som kjem ut av det, men det er vel lite truleg at dei flytta allereie då.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Litt rart, men eg har ikkje funne Peder vaksinert på Askøy. Vanlegvis blei dei vel vaksinerte første åra etter fødselen. Kan dei ha budd ein annan stad midlertidig?Eg har også leita blant konfirmerte utan å finne han.Det skulle vel i alle fall stadfeste at Peder og Ingrid var flytta frå Askøy.Eg finn dei ikkje i flytteregisteret.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.