Gå til innhold
Arkivverket

[#81339] Finnes det kirkebøker på nett for Nederland, døpte 1887?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Jeg er på jakt etter foreldrene til Aaltje Bos som var født 07.01.1887 i Rotterdam i Nederland. Er der noen som har kjennskap til om det finnes kilder på nett hvor man kan søke i kirkebøker i Nederland? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Ja! Her er link til vielsen 13.01.1909 i Rotterdam Lenke Hvis den ikke virker, så var foreldrene til Aaltje Cornelis Bos og Bastiana Adriana Vrijhof. Aaltje var 22 år gammel, og var født Charlois.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Groom Alexander Olaistub , from Aalesund(Noorwegen) 40 years Father Johan Jacob Britanus Olaistub Mother Karen Marie HansenBride Aaltje Bos , from Charlois 22 years Father Cornelis Bos Mother Bastiana Adriana Vrijhof Place RotterdamMarriage date 13-01-1909 Bron Rotterdam 1909 a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hjertelig takk til dere begge to. Lenken i innlegg 2 tok meg bare til en søkeside, og der fikk jeg ikke treff da jeg prøvde. Men nå har jeg lagt lenken inn som bokmerke, så da kan jeg prøve senere om jeg finner mere om foreldrene til Aaltje. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.