Gå til innhold
Arkivverket

[#81372] Albert Martinsen født 1886


Gjest Knut Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Nilsen

Nå har jeg gått meg litt fast og trenger litt hjelp..Leter etter Albert Martinsen,født 1886. Han er innført i fødselsprotokollen som far til et barn født på kvinnehjemmet på Grini 6. nov 1919. Dåpen har foregått 14/12 1919 i Vestre Bærum. Han er da registrert som boende på Høybråten/Grorud.Noen som kan hjelpe meg å finne denne karen og om det finnes andre etterkommere etter han.Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Nilsen

Takk for opplysningene så langt men Reidar har jeg funnet tidligere. Det er hans far jeg leter etter og det er her jeg har gått meg fast.Er det noen som kan hjelpe her? utvandret han eller ble han boende i Norge? hvor kan jeg finne han?Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Nilsen

hei.Tar dette emnet fram sånn av og til. i håp at jeg kommer meg litt videre...håper noen der ute kan hjelpe meg litt videre...Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Ottesen

Den sistnemnde Albert var truleg den Albert som vart fødd 24.10.1886 og døydde 26.10.1962 i Oslo. Men under nanmet Albert Marinius (ikkje Martinius)Hansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.