Gå til innhold
Arkivverket

[#81441] Tyding krk.bok for Borge (Østf)


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som klarar å lesa det som står under anmrk. heilt til høgre på nr.35.Sendt til ?Tvedestrand? 1-8-1912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Gratulerer!!!Der var han!!Ja, det står det du sier, 'Attest sendt Tvedestrand 1.8.1912', mener jeg.Ikke verst. :-)Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tyding av eit ord i ei anna krk.bok i Østfold, rett nok ikkje Borge, men prøver.Det gjeld nr.105, det siste ordet i feltet med foreldra sitt namn, etter Britta Andersdtr. kva står der?LenkeEg har sett i Ministerialboka, men der står ikkje dette ordet :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Spør igjen kva som står, det gjeld (1) med lenke i (2), er det nokon som klarar å tyda om det faktsik _er_ Tvedestrand det står?Eg klarar ikkje roa meg med at det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Mariann!Eg er enig med Else i (14) at der ikkje står Tvedestrand. Eg trur der står 'Att. sendt Xia[Kristiania] T[....]anstalt. Dvs. 'anstalt' er eg heller ikkje sikker på, men at det kan stå det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.