Gå til innhold
Arkivverket

[#81462] Vigsel Bergen (Jacobsen-Treftow)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

JACOBSEN, Mary (Bergen 1923) og TREFTOW, Horst (??) skal vera vigde i Bergen kring 1944-1946 før dei flytte til det austlege Tyskland.Er det mogeleg å få greie på:* Nøyaktig dato og stad for denne vigsli?* Oppgjevne namn, datoar og stader for fødslene samt faersnamn og yrke i vigsli?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Der er en baker Horst Treplow borgerlig gift med hmv. Mary Olsen 10/11-1945, han er født 31/5-1920 i Ballenstedt am Harz, far Alfred Treplow og h. Martha, hun er født i Bergen 18/2-1923,og bor ved vielsen i Wilhelmineborg 17. far sjømann Anton Johan Olsen og h. Johanne Johannesen, de bosetter seg i Tyskland. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune for kjempefine opplysningar! Dette er rette folki, men eg stussar litt over skrivemåten av namnet hans...? Eg veit dei har ein som eg har fått adressen til i Hamburg, so får me sjå kva han seier...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.