Gå til innhold
Arkivverket

[#81463] Johan Svendsen - blekkslagar Kinn 1910 - gift med Lovise - kvar vart det av dei?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Då Ragnvald Svendsen gifte seg hjå byfuten i Bergen 30.3.1933 (Lenke), er han oppgjeven vera son av blekkslagar Johan Svendsen og kona Lovise og fødd i Kinn 28.2.1910.Dette var truleg meir eller mindre ''reisande'' folk, og eg lurer på; er det nokon som kjenner til Johan og Lovise? Kvar var dei ifrå og kvar vart det av dei?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei! Ragnvald Svendsen, f.28-2-1910 i Florø, konf. i Davik. Foreldre: Johan Svend Svendsen - 'Trefoten', f.30-9-1851 i Skaraborg, Sverige, død 9-3-1931 av nyresykdom, gift 23-8-1906 i Fræna med Lovise Marie Eriksen Stavik, f.28-4-1868, dpt.28-6-1868, konf.7-10-1883 i Fræna. Hans foreldre skal være Svend Haakensen, plassmann, og Anne Kristoffersdatter, mens hennes foreldre var gårdbruker Erik Larsen Stavik og hustru Lava Marie Larsdatter. I utgangspunktet var altså ikke disse reisende, men Trefoten reiste, og hadde barn med et par reisende kvinner før han ble gift. Ragnvald ble for øvrig også gift inn i en reisende familie i 1933, nemlig Palm (min oldemor var av Palm'ene). Jeg har imidlertid ikke plassert Wilhelmine Albertine, så hvis Lars har foreldrene er jeg takknemlig for opplysninger! :-) Beste hilsener fra Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten og Jonny for spennande opplysningar! Spørsmålet mitt er vel då forsovidt løyst, i den grad det kan løysast...Albertine Wilhelmine ''Mina'' Johannessen (1911-1972) var dotter av Johannes Magnus ''Magnus'' Johannessen (Palm) (1871-1940) og kona Marie f. Tøgersen (1874-1945), eitt av ti born. Denne huslyden har eg etter kvart ganske so komplette opplysningar om, for Marie var fødd i Hafslo, og alle borni med ektemakar vert omskrivne i bygdebøkene våre!Eg manglar berre nokre detaljar, som til dømes:* Dato og stad for andre vigsli til Mina med Arne Olav Halvorsen - på Stord kring 1952?* Dato og stad for vigsli til Anna Tøgine (1906-1948) med Richard Oscar Charlsen - i Trondheim kring 1932?Kanskje du Jonny har svari?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei, Lars! Nei, jeg har nok ikke de nyeste (i tid) opplysningene der… Jeg har en del om to av barna (Johan Fredrik f 1894 og Johanne Marie f 1898), ingenting om Torolf f 1896 som skal ha blitt satt bort av vergerådet, ingenting om Inger Matilde f 1900, noe om Aleksander 1905 og ellers ingen flere barn utenom de to du har nevnt (Ann Tøgine f 1906 og Mina f 1911 – sistnevnte vet jeg noe om første ekteskapet). Nå er spørsmålet når bygdebøkene for Solvorn kommer ut og hvordan jeg kan få tak i dem? Vil gjerne få komplettere denne delen av forholdsvis nær slekt, vet du :-) Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jonny for innlegg frå 12.10.!Eg har etter kvart fått tak i det aller meste om denne huslyden, som altso kjem i Solvornsboki, truleg ein gong i 2011(?).Men det kunne jo kanskje vera aktuelt med utveksling før den tid òg? Eg manglar heilt konkret:* Dato og stad for dødsfallet til kona til Johan Fredrik (1894)?* Dato og stad for dødsfallet til første kona til Aleksander (1905) - ho som i 1931 flytte attende til Haugesund...?* Dato og stad for vigsli til Anna Tøgine (1906) med Richard Charlsen?* På Mina (1911) har eg at ho fekk seks born, to frå første ekteskapet med Svendsen, to mellom dei to ekteskapi og to frå siste ekteskapet med Halvorsen. Stemmer dette?Kanskje du kan skriva meg direkte på lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei, Lars. Jeg har ikke mer opplysninger om de du spør om. På Mina har jeg to barn født hhv 1933 og 1935, mens jeg ikke kjenner til noe etter dette. Jeg ser derfor frem til opplysningene DU har på disse ettersom de er relativt nære slektninger av meg! :-) Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.