Gå til innhold
Arkivverket

[#81464] Østfold, Halden: Kven var Lauritz Hansen som vart far 1877?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Lauritz Hansen er far til Anna Marie her:[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6219&idx_id=6219&uid=ny&idx_side=-117>LenkeEg kan ikkje finna god match i 1865, men ein av dei eg har funne som mogeleg er her:LenkeDersom me ser på fadrane til Anna Marie så er det ei Johanne Hansen og ei Caroline Hansen, kan det vera Karen Oline, slik mor til denne Ole Lauritz heiter? Men det vert gjerne for 'søkt', dessutan var det vel heller ikkje vanleg at familien til far 'engasjerte' seg, når barnet var f. utanfor ektesk.Dette var ei ny nøtt i denne allsidige familien til Karl Johansen, Anna Marie er nemleg mor hans:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk til deg :-))Ja, det er ikkje nokon enkel sak dette.Noko eg gløymde i (1) var at eg har funne ein Lauritz Hansen som giftar seg i april 1877, han er f. 1840 og er kjøpmann!Men det er vel ikkje mogeleg med 17 år feil alder? eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei Mariann.Her er det en søster Johanne til en Lauritz: [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=56&filnamn=f60102&gardpostnr=286&personpostnr=2936#nedre>Lenke Kanskje de får en Caroline senere?Det er en annen familie i Sarpsborg som også har en Lauritz i 1865 og noe annet de har felles med den første familien er navnet Ahlsen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Heisan og tusen takk til deg enno ein gong :-)) Far til Sofie (Kristine) heiter Johan Hagstrøm (men det har du jo funne etterpå ser eg), ho vart f. og dpt i Halden i 1858.Sofie og mora bur her i 1865:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, fekk ikkje det med meg...Tenkte at det kanskje ikkje var så sannsynleg at ein kar frå Sørum var i Østfold, men kven veit :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Neida.. Lauritz har nok møtt Sofie i Østfold, men det kan jo selvsagt ha vært på en handelsreise.Jeg tenkte bare at om du skulle sjekke ut noen av Sørum-Lauritz'ene, må en vel sjekke ut hvor familien hans er også.. De i Sørum kan jo selvsagt fremdeles være i Sørum, de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ein ting eg tenkte på igår var faktisk om også Anna Marie var satt bort, sjølv om ho var hos mora i 1900, men då var ho jo vaksen.Då ho vart konfirmert var ho nemleg busett i Oskleven i Berg, men ho var kanskje berre i teneste der.Nr.105 her: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Det som taler i mot er at hun bruker etternavnet til morens ektemann. Det tyder jo på at hun er en del av familien. Hun er nok i tjeneste på Oskleven, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Her fant jeg en Lauritz Hansen f. 1857 i Skiptvet, Østfold - litt nærmere Sofie. :-) Østfold fylke, Skiptvet, Ministerialbok nr. 6 (1839-1860), Fødte og døpte 1857-1858, side 90. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, det hadde vore flott om me hadde klart å funne ut kven av alle desse Lauritz`ane det er som er rett, men det ser ut for å vera vanskeleg. Det ante meg nok :-/Fann forresten 2-3 Lauritz`ar f. i 1857, men ingen som heitte Hansen, men det er no ikkje sikkert det er rett heller. Kanskje ho berre fant på noko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Vil bare legge til at den Ole Laurits som er med i tellingen på Trosvig (1) og (19), var født i 1860, så hvor broren Lauritz f. 1857 er da, vet jeg ikke. Død? Gårdsgutt et annet sted som 8-åring? Hos besteforeldre?Fant du ut av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, har ikkje funne ut av noko eg :-/Trur ikkje eg giddar bruke meir tid på det heller...Men takk for at du har engasjert deg i dette :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Jepp! Då var han også i boks!! :-))Hjelper ingen ting at eg ikkje 'giddar' å bruka meir tid på det, hjernen sluttar ikkje for det ;-)Eg nemner i (4) her i dette temaet, ein Lauritz Hansen som giftar seg i 1877. Eg synst det var svært stor skilnad (dessutan står han ført som Kjøpmann) på f. 1840 og det som står i krk.boka at far vart f.1857, difor trudde eg ikkje det var han. (Eg hadde også funne Lauritz Hansen som døydde 09.08.1880, f. i Flekkefjord, noko han som gifta se i 1877 også var).Men som sagt, eg klarte ikkje leggja han vekk likevel!Så eg fann ut at eg ville prøva å finna ut kvar denne Lauritz Hansen frå Flekkefjord var i 1865, i Halden såklart! og han var handelsbetjent!! LenkeDet kan vel ikkje vera noko tvil? (eller?) trass i at han vart f.1840, ikkje 1857!Så læringa her er: stol ikkje blindt på fødselsåret som står i krk.boka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Nei, det har jeg også erfart, Mariann. Det står jo i dåpsregistreringen til Anna Marie (1) at det er moren som har gitt opplysningene og hun kan ha trodd det var hennes eget fødselsår presten spurte om, siden det er samme året som er skrevet opp. Nei, jeg tror det er meget mulig det er riktig Lauritz du har funnet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har kjent det i 'magen' heilt sidan eg fann giftarmålet og dødsregistreringa at det kunne vera han, men no er eg vel eigentleg sikker :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.