Gå til innhold
Arkivverket

[#81494] Utsendelse av Seglutgaven


Gjest Niels Hegge
 Del

Recommended Posts

Gjest Niels Hegge

Jeg legger dette her da NSF ikke har noe eget debattforum.Jeg fikk ett bestillingsskjema med den siste forsendelse av tidsskrifter fra NSF. Jeg leste det nøye og fant ut att jeg helst ville hente boka selv. Om en ser bort fra tidsspill, blir det billegere med buss t/r enn å betale frakten ;-)Nå ser jeg att det var en tidsfrist for bestilling som ikke var med på det utsendte skjema, men som nå står på NSF's hjemmeside. Jeg er forundret over dette, jeg hadde tenkt å sende bestillingen inn med alternativ 4 (hente boka selv), men tenkte det var god tid, jeg skulle ikke betale noe så den fristen gjeller jo ikke meg.Det er kanskje flere som har tenkt som meg, de bør vel også sende en melding til NSF om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

Jeg ser jo nå senere att NSF har lagt ut informasjon, men jeg er kanskje alene om å ikke lete etter mer informasjon når jeg har fått ett tydelig tilbud med beskriving på vad som skall gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Nedrud

Grunnen til at NSF ønsker å vite hvor mange som ønsker boken, selv om den skal hentes i Oslo, er at det spiller en rolle for trykke-utgiftene og antall uinnbundne utgaver som skal trykkes opp. Det er slik at vi ikke trykker flere uinnbundne enn det som er bestilt opp.Salget av Seglutgaven videre vil kun være av innbundet utgave.NSF har begrensede midler og derfor denne henstillingen om altså å si fra til oss uansett.Med vennlig hilsen Rune Nedrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Øystein Bredal

Jeg har i dag mottatt mitt eksemplar av Seglutgaven. En flott bok som jeg gleder meg til å se nærmere på. Takk til NSF for førjulsgaven :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.