Gå til innhold
Arkivverket

[#81499] Vigsel Bergen 1961 (Askeland-Kristoffersen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

ASKELAND, Margot (1925) og KRISTOFFERSEN, Odd Louis Charles (1911) skal vera vigde i Bergen, truleg hjå byfogden, 2.2.1961.* Er det mogeleg å få ei stadfesting av vigselsstaden deira?* Bruri sitt fulle namn, fødestad og namnet til far hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Margot Ovidia og Odd Louis Charles viet i Johanneskirken 2.2.1961. Margot Ovidia f.25.7.1925 i Arna, Haus. Foreldre: Ole og Mathilde Askeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid for kjapt og nyttig svar!Det einaste eg stussa på; eg har fått oppgjeve fødselsdatoen til Margot til 2.7.1925, ikkje 25.7.1925, og er ikkje i stand til å få sjekka dette i skanna kyrkjebøker...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Ifølge klokkarbok for Johanneskirken (viede 1961) og klokkarbok for Sandviken(viede 1961) er fødselsdatoen til Margot Ovidia 25.07.1925. De ble viet i Johanneskirken men soknet til Sandviken Kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.