Gå til innhold
Arkivverket

[#81522] Romedal: Edvard Eriksen 1835-


Gjest Geir Thorud
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Thorud

Edvard Eriksen vestre Skjerven (Vardal) 1835- skal være gift til Romedal. Har forsøkt å finne ham i 1865 i hele landet uten resultat. Blir vel ikke helt enkel å finne, men prøver meg her før jeg blar gjennom kirkebøkene for Romedal.Hvem ble han gift med og hvor slo han seg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Han ble gift med Anne Christine Christophersdatter Ribsrud: Hedmark fylke, Romedal, Ministerialbok nr. 4 (1847-1861), Ekteviede 1859, side 268. Permanent sidelenke: Lenke (nr. 26)Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Fant henne på Ribsrud som enke med to barn i 1865-tellingen: LenkeDet som er rart er at faren kalles Christopher Andersen ved vielsen og Chr. Johnsen i tellingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

En sønn f. 10.08.1859, Emil Casper: Hedmark fylke, Romedal, Klokkerbok nr. 9 (1846-1866), Fødte og døpte 1859, side 112. Permanent sidelenke: Lenke (nr. 116)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Dette barnet dør 4 år gammel (nr. 31) og Edvard selv dør 25. sept. 1963 (samme side nr. 34) Hedmark fylke, Vallset (Tomter) i Romedal, Klokkerbok nr. 10 (1860-1895), Døde og begravede 1864, side 158. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Hei,Topp service for late folk ser jeg.Tusen takk for hjelpa.Anne Carolines fars patronym er Johnsen ved hennes dåp 1836, nr. 104 her LenkeFødt 9 okt 1836.Prestegjeldet i Sverige er det verre med, jeg gjetter på at det står Asera - men noe slik socken finner jeg ikke ved diverse søk på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.