Gå til innhold
Arkivverket

[#81625] Oppslag i bygdebok for Trondenes i Troms, Brokvik


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Dersom noen har tilgang til en bygdbok for Trondenes, er jeg interessert i et oppslag på gården Brokvik.Jeg vet ikke hvor langt frem mot vår tid boken går, men jeg er på jakt etter Dagfinn Magnussen f. 1918-1973 og hustru Magnhild f. 1921-2008. Begge er altså døde ,men jeg vil gjerne ha eventuel info pr. epost av hensyn til nålevende etterkommere. Blant gravminnene finner jeg også en Knud Didrik Magnussen Brokvik 1946-2004. Jeg antar han var sønn Dagfinn og Magnhild.Info sendes til: thorstensen.r@broadpark.no Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Hei Rune ! Boken for Sandtorg Herred kom ut i 1956. På side 158 under bnr 9 Breidablikk finner jeg en Magnus Mathiesen som fikk skjøte 13/ 8 1917 for kr 9000. Født i 1895. Han var gift med Karen Madsen f 1897.Far til Dagfinn ? Etterkommere ikke oppført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hei, og takk for svar.Jeg tror nok ikke at Magnus Mathiesen har noe med Dagfinn å gjøre. Jeg har fått bekreftet at Magnus var født i Stavanger med far Knud Didrik Magnussen. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.