Gå til innhold
Arkivverket

[#81635] Albert Karelius f. 1907 i Barbu, Aust Agder, dødsdata?


Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen

Barbu, 07.02.1907: Albert Karinius fødes, mor gift kone Ovidia Konstance Landgraff f. Olsen, 1884, og far først oppgitt ungk. Albert Larsen fra Kr.sand f. 1885, siden overstrøket i ministerialboken og påført mek.arbeider Anders Osulfsen f. 1885 fra Porsgrunn, oppholder seg i Kr.sand. Barnet er født på Springeklev i Barbu.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5088&idx_id=5088&uid=ny&idx_side=-200>Lenke Permanent bildelenke: LenkePermanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeOvidia Konstance Landgraff fødte ei datter i Oslo 2 år etter, i 1909, med navnet Astrid Karoline, med enda en mann oppgitt som barnefar.Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Både i 1916 og 1922 finnes fru Landgraff i Kristiansand sammen med kun datteren Astrid Karoline. (Albert Karinius kan eventueklt være tatt fra henne og plassert på et barnehjem).Ser at jeg skrev Albert Karelius i overskriften, skal være Albert Karinius, jfr mini.boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

HeiI DIS gravminneregister finner jeg en Albert K. Arvesen født 7/2-1907 død 2/1-1986 begravet i Arendal, Austre Moland.Kan være en ide å sjekke ut denne, kan være han har tatt et annet etternavn. Ta kontakt med kirken i Agder post@agderkirken.no og spør om de har mer opplysninger om evt. fødested.Mvh Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Glimrings, Marit. Da fjernlåner jeg februarutgaven av Agderposten på biblioteket og sjekker en eventuell dødsannonse. Det er en mulighet som har gitt meg utrolig mange svar på diverse gåter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.