Gå til innhold
Arkivverket

[#81638] Dødsmelding i Bergen etter Sine Magnussen død 11.02.1925


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Sine Magnussen dør i Bergen 11.02.1925. Jeg antar hun er identisk med Sine Ryberg, gift i 1909 med Haakon Magnussen. Kan jeg få opplyst hvem som er nevnt i dødsmeldingen/skiftet etter henne?Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takk igjen for rask bistand. Da tolker jeg det slik at Sine ikke hadde barn. Følgelig må Dagmar Magnussen være fra ektemannens første ekteskap. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Du er nok litt rask her Rune, Sigurd er hennes sønn fra 1 ekte, han er nemnd i dødsmeldingen etter 1 mann Nils Ryberg i 1906, han er da 7 år. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja jeg ordla meg litt feil Rune. Jeg mente å si at hun ikke hadde barn i sitt ekteskap med Haakon, og at datteren Dagmar som var nevnt i skiftet etter ham i 1938 måtte være hans datter fra første ekteskap.Og det er Magnussen familien jeg prøver å holde styr på. :-) Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.