Gå til innhold
Arkivverket

[#81639] Dødsmelding i Bergen etter Dagmar Berentine Magnussen, død 01.06.1969.


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Jeg beklager maset mitt, men jeg prøver fortvilet å finne ut av familien Magnussen. Kan jeg få opplyst hvem som er nevnt i dødsmeldingen hennes?. Jeg vil gjerne også ha fødselsdatoen hennes. For den eneste Dagmar Berentine jeg har funnet var født i Stavanger 16.11.1910 og var i så fall ikke datter men datterdatter av Haakon Magnussen som døde i 1938.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det har jeg funnet Carsten. Problemet er at jeg ikke finner henne født i Bergen, og således ikke kan plassere henne. All den tid hun var ugift kan dødsmeldingen gi svar på f. eks søsken eller søskenbarn.Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Dagmar Magnussen som er nevnt i skiftet er sønnedatter av Haakon Magnussen. Hun er født 16.11.1910 i Stavanger. Hun står oppført på folkeregisterkortet til Haakon med merknad sønnedatter, så hun har hatt adresse hos bestefaren i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Dagmar Magnussen som døde 01.06.69 var født 22.6.1890 i Bergen. Hennes foreldre var Anton Magnussen og Emilie Sofie Fossem. Så det er ikke riktig Dagmar som dør i 1969.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hjertelig takk, da falt i det minste den brikken på plass. Den Dagmar som døde i 1969 var døpt Dagmar Gunhilde. Far hennes var bror til Knud Didrik Magnussen, som var far til Dagmar født i Stavanger. De to var kusiner. Mvh. Rune Thorstensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg kan forøvrig også legge til, at den Dagmar som var født i Stavanger i 1910, døde i Bergen 27.09.1998. Hun ble gift i 1940 med Trygve Alexander Stub 01.04.1915-11.03.2003. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.