Gå til innhold
Arkivverket

[#81642] Dødsfall i Bergen i 1961


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Kenneth,Med ny PC har eg ikkje enno fått orden på kartoteket mitt med e-postadresser, so eg tek denne saki her:Gustav Martin Olsen, fødd på garden Mjølkeråen i Åsane, Hamre 22.1.1883, var sjøman og budde i Bergen. Andre kona Marie Juliane hadde far frå Hafslo i Sogn. Kan du fortelja meg meir om Gustav Martin, som til dømes:* Dato og stad for dødsfallet hans?* Opplysningar om første ekteskapet hans?* Kor mange born fekk han i første/andre ekteskapet?Hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg freister på ny å få merksemdi frå Kenneth Bratland!Har du høve til å sjå på spørsmålet mitt ovenfor og gje meg ei attendemelding?Hjarteleg takk!Med venleg helsing,Lars E. Oyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Hei Lars!Har ikke sett innlegget ditt før nå.Gustav Martin Olsen f. 22. jan. 1883 i Mjølkeråen i Åsane. Han døde 15. april 1953 i Bergen.Her gifter han seg første gang: LenkeDessverre vet jeg ikke når første kona døde eller om de hadde barn. Men det kan jo du sjekke på arkivforum.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.