Gå til innhold
Arkivverket

[#81672] HE Karoline Pedersdatter f.1879


Gjest Anne Karin Kringberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Karin Kringberg

Karoline Pedersdatter født 12.08.1894 Ottestad, Stange. Hennes foreldre: pige Ingeborg Nilsdatter (hennes 2 leiermål.) og ungkarl Peder Magnussen. Hun ble konfirmert 1 april 1894 på Rhøne Nedre i Stange (hvor hun kanskje var på legd.) For den 18 april 1894 dør hennes mor Ingeborg. (34605)Karoline finner jeg igjen i 1900-telling på Rhøne Nordre og øvre,Stange sammen med sine to sønner Karl Elling f. 26 juli 1897, Ottestad (konf. 14 april 1912 på Lund, Stange og Valdemar Adolf f. 20 nov. 1899, Stange. Faren er Johan Johansen f. 1879. De blir ikke gift.Hva skjer videre med denne familien?Mvh Anne Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Ottesen

Karl Erling Johansen døydde 01.01.1981 i Drammen. Gift med Birgit d. 1983.Waldemar A. Johansen døydde 22.12.1975 i Løten. Gift med Signe d. 1978.Karoline veit eg ikkje meir om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Karin Kringberg

Hei!Tusen takk! Jeg har lett lenge etter denne familien. Endelig et lyspunkt!Vet du om disse parene fikk noen etterkommere?Karoline var min oldemors søster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Karin Kringberg

Hei! Takket være dine opplysninger har jeg funnet etterkommere til begge to. De giftet seg på respektive steder. Og ser ut til å ha bodd der resten av tiden. (Det hadde jeg ikke klart på egen hånd.)Tusen takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.