Gå til innhold
Arkivverket

[#81684] Peder Magnus Teodor Sørensen f.07.04.1878 Lynghaug Bø i Vesterålen


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om han og Ida Pauline Roarsdatter f.12.05.1882 fra Skjæringstad Bø N De ble gift i Bø den 18.07.1901.Ble Ida oppatgift med John Sverre Dalager f.06.10.1890 fra Vinjestrand i Bø N? mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Ida Dalager, Skagen f 12-5-1882 er gravlagt i Bø, død 3-6-1957. Sverre Dalager, Skagen død 23-1-1941, gravlagt i Bø. Dette i følge DIS-gravminner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Bjørg,men disse opplysninger hadde jeg.Ble hun gift med Dalager,fikk de noen barn?Ble det noen barn i ekteskapet med Teodor?mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Johan.Hva med John Sverre Dalager,fikk de barn og når ble de gift,hvis de var gifte da?De er jo i sine beste år.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk til begge to.Jeg så på Distreff at John sto oppført med Magna Eriksdatter f.1894 i Bø,kan det innebære riktighet?Har ikke Kirkebøker for disse årstall ang.giftermål.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Iflg. 'Bø Slekthistorie' ble John Sverre Dalager g. 1915 m. Magna Eriksen. f. 1894, Sund, Bø, d. 1918. Ingen barn oppgitt (par 4576). Han ble gift 1920 m. Ida Jørgine Roarsdtr. (par 4937).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Hei igjen. Er det noen som vet hvor Peder Magnus Teodor Sørensen f.07.04.1878 Lynghaug Bø i Vesterålen ble av eller hvor han døde.Ida ble oppatgift med John Sverre Dalager,men hva er skjedd før det med Peder?mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.