Gå til innhold
Arkivverket

[#81694] Ingeborg Eriksdtr frå Årset på Sunnmøre


Gjest Arvid Skogseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Arvid Skogseth

Giftarmål i Sund (på Sotra i Hordaland) kb A8 (1788-1815) f. 60: 19 mai 1807 Uk Ole Andersen Kausland (i Sund) Piige Ingebor Erichsdtr. Aarsedt, vist attest fra Søndmør. Kjenner nokon til kvar for gard Årset på Sunnmøre ho var frå, og kor ekteparet busette seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Det er Årset i Volda, på Vartdal (den gongen i Hareid sokn, Ulstein prg.), i Hjørundfjorden, i Norddal og i Geiranger. I tillegg har Årsæter i Ørsta somtid vore feilskrive som Årset.Har du ein (ca.)alder på Ingeborg? Dvs litt nærare enn at ho var 'gifteklar' i 1807.I FT1801 er det ein Erik på Årset, Vartdal: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=f18011516&gardpostnr=87&personpostnr=1485&merk=1485#ovre>Lenke Kona er 70 år, så det er vel kanskje litt i eldste laget, så sant ikkje Ingeborg var nær 40 år i 1807. Her er dei husmannsfolk, men ifl bygdeboka for Vartdal, hadde dei bruket frå ca.1760 til 1778. Ingen born er nemnde.På Årset i Nordal er det ingen Erik, men ein Jon Erikson, 39 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei.Jeg legger inn vielsen: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Sund, Ministerialbok nr. A 8 (1788-1815), Ekteviede 1807, side 60. Permanent sidelenke: Lenke (innført 18. april - nest nederst h. side)Jeg finner 9 Aarseth-gårder i Romsdal amt og på tre av dem er det eller har vært mulige Erich'er: i Vedøy, Nordahlen og Hareyd i Ulfsteen. Det kan jo begrense søket til å begynne med.. Du har kanskje sett det du også og har begynt å lete etter Ingebor. Så er det jo å håpe at noen har bygdebøker fra området som kan slå opp.Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Han het Erich Knudsen Rodal ved vielsen til Brithe Jonsdatter i 1763 (far til Jon i 1762) Legger inn vielsen: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Norddal, Ministerialbok nr. 519A02 (1760-1770), Kronologisk liste 1763, side 15-16. Permanent sidelenke: Lenke (under midten på v. side)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Det er ingen Ole Andersen på Kausland som blir konfirmert mellom 1767 og 1795 i Sund. Om familien var på en annen plass er det et par tre mulige i Sund prestegjeld. På Kausland i 1801 er det en Anders Olsen 50 år gift for annen gang med Anne Pedersdatter 53 og en sønn Peder 20 år: LenkeOm dette er faren til Ole, er Ole født før 1781. Jeg tenkte at han da ville ha vært i konfirmasjonslisten som går fram til 1795. (Så fremt de er her i Sund i det hele tatt..) Så så jeg at noen av konfirmantene var mellom 19 og 24 år, så da var det ikke gitt at denne Ole er en av de siste på listen likevel. Har du opplysninger om etterkommere av paret, eller noe som kan bestemme alderen deres, Arvid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid Skogseth

Takk for gode innspel som eg skal arbeida vidare med! Ola Anderson vart fødd seint i desember 1784 (døypt 1.1.1785 i Sund, kb A5 fol. 410), på garden Kausland i Sund av foreldra Anna Jonsdtr f. 1755 på Knappskog i Fjell og Anders Olson, som var 50 år i ft 1801, då han og andre kona Anna Persdtr budde på Kausland. Anders var ikkje fødd i Sund prestegjeld. Eg trur kanskje han var frå Lekven i Os (ved Bergen), og også at Ola Anderson og Ingeborg busette seg der. Her kan gards- og ættesoga for Os vera til hjelp, men eg har ikkje hatt høve til å sjekka den enno. Eg trur Ingeborg hadde om lag same alder som Ola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.