Gå til innhold
Arkivverket

[#81711] Lars Larsen, Nord Odal


Gjest Bjørn Arnhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Arnhaug

Leter etter når Lars Larsen ble født. Har funnet ut når han giftet seg Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9137&idx_id=9137&uid=ny&idx_side=-187>Lenke Permanent bildelenke: Lenkeog når han døde Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke Står som nummer 11 Finner en Lars Sørlie som døper sitt barn Lars, som kan passe, men ingen stedsnavn. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

(1)Tosten Larsen f. 7/8 1831 Mellomfjelsseiet og døpt i Mo kirke 1/9. Foreldre Lars Larsen og Mari Larsdatter. Lars var enkemann da han giftet seg i Mo kirke 16/1 1829 med Mari Larsdatter på Mangnes. Skal til Sagstua i Nord-Odal i kveld, kan da sjekke bygdebøkene. Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Arnhaug

Hei FinnDet høres bra ut. Har litt forskjellige datoer når Tosten var født og døpt, men i samme periode. Har henholdvis 17-8 og 12-9Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Har litt om Tostens bakslekt, må se i bygdebøkene for å sjekke om det jeg har og bydebøkene er i samsvar. Ser ut til at du er av samme slekt som kona til en bror av meg. Hun er født i Mo, Nord-Odal. Send meg din email adr. for jeg har ei historie om Tostens datter Maria f. 1863. Hilsen Finn Sollien. (fisollie()online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.