Gå til innhold
Arkivverket

[#81752] Noen som ønsker oppslag i Akershus adressebok 1960?


Gjest Carsten Schanche
 Del

Recommended Posts

Gjest Carsten Schanche

Jeg kan tilby oppslag i adresseboka for de som ønsker det. Helst bosted takk.NB! Det er kun oppført personer med inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Bjørndahl

Hei! Kan du se etter hvem som bodde i Rognerudveien 27, det er på Brun i tidligere Østre Aker. Veit ikke om Aker var lagt til Oslo i 1960, men jeg tar sjangsen. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Ellen Gilhuus

hei igjen . Kan du hjelpe meg med disse) Thea Johansdtr.. KARLSEN ble født. 03 juli 1892, Hønefoss, Buskerud og døde 06 januar 1985 i Oslo. Hun giftet seg med Ragnvald Peter HAGEN 13 april 1913 i Hønefoss, Buskerud. Han ble født 17 mai 1889 i Asker, Akershus og døde 09 oktober 1978 i Oslo.og Theas bror k) Gustav Adolf Johansen KARLSEN ble født 7 april 1900 og døpt 3 juni 1900 i Hønefoss, Buskerud. Han døde 21 november 1980 i Oslo Tusen takk Mvh Ellen Gilhuus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Stavehaug

Hei Carsten! I mars slo du på HANS NORDBY (f 17.03.1913 i Maridalen) for meg. Da kom du opp med 4 Hans'er: Hans Nordby, arb, Steingrimsv 21, Bekkelagsh Hans Nordby, bygn.snekker, Toteng. 6 Hans Nordby, lokfører, Karstadsg.4 Hans Nordby, lärer, (Tåsen skole) Nordhagav. 47, Kjelsås Dette har jeg ikke kommet lengre med. Jeg vet at Hans var g 2 ganger, først med Lily og så med en jeg ikke kjenner navnet på. Med Lily fikk Hans 3 barn: a) Ivar, b) Sverre, c) Grethe. Med andre kona fikk han ett barn, men vet ikke om det var en gutt eller en pike. Desverre vet jeg ikke hvilket yrke Hans hadde. Kan adresseboka for 1960 gi noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

EllenI St.Halvardsg.28 bor ei fru Thea Hagen sammen med frk. Thrine Hagen og frk. Valborg Hagen, ingen Ragnvald Peter Hagen.Det er en Gustav A.Karlsen i Trønderg.5, mens det er mange Gustav Karlsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

LarsIvar Nordby, assist. (Greaker Cellulosefabr.) Løvåsv.1, Tåsen.Sv. Nordby, kassesnekker, (Frydenlund), Vogtsg.26Sverre Nordby, beskjærer, (Grøndahl & Sønn) K. Greppsg.35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.