Gå til innhold
Arkivverket

[#81769] Østf./Halden: Edvin Hansen vart far i 1901 og 1903, men kven var han?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg finn denne familien her i 1885:[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=f80101&gardpostnr=317&personpostnr=4266&merk=4266#ovre>Lenkeog her i 1900:LenkeI 1901 er det ein Edvin som vert far, som de ser er han 'til sjøs', nestnederst her:LenkeI 1903 har han igjen 'vore på ferde', øvst her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kom ikkje på å sjå i FT1900 etter familien, då eg fann den såg eg at det var komt to gutar til. Ser når Frants Gustav vert døypt/konf. at dei bur i Damhauggt.(det står det jo også at Edvin sr. gjer når Edvin Karleif vart døypt) det tyder vel på at 'nettet snører seg til' rundt denne Edvard Ferdinand Hansen.Det same gjeld då veslebror Hartvig Hartman vert døypt/konf.Så sjølv om eg ikkje finn bustaden familien hadde ved konfirmasjonen til Edvin sr., så er eg nesten 100% sikker på at dette stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Trur rett og slett presten har gløymt heile guten! Kom på at det finnes jo database over konf. i Halden mellom 1890-1906 og han er ikkje der!Det er altså ikkje eg som har oversett han (kunne jo vera, sjølv om eg har leita 4-5 gongar), det må vera presten som har gløymt han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.