Gå til innhold
Arkivverket

[#81823] Kinn


Gjest Ole-Jacob Jorsett
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole-Jacob Jorsett

jeg finner ikke noen bygdebok som kan hjelpe meg med Ramsdalen, Toften, Syndalen, Midtbøen - eller strøk jeg i geografi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Så vidt eg kan sjå, skreiv du Ramsdalen.Dersom opplysningane du leiter etter gjeld før 1801, så kan Albert Joleik si 'Soga om Flora fram til 1801' kanskje hjelpe. Her finn du i alle fall Ramsdalen og Midtbøen, Sundalen.Litt usikker på Toften, kjenner ikkje til den, men det kan være under ein annan gard.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Det nærmaste eg kjem 'Toften' i det gamle Kinn, er Tufta ytst ute på øya Reksta.Kan det vere den staden du er ute etter, Ole-Jacob?Helsing Torodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Kor sikker er du på at Toften ligg i Kinn, Ole-Jacob?Eg finn garden 'Tuften' i Indre Holmedal i 1801.Tilsvarer vel no garden Tuftene i Viksdalen i Gaular kommune.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole-Jacob Jorsett

Jeg er ikke sikker - det er slik at Matzi Martinsdatter ble født i Ramsdalen 1763: far Morten Olsen Rasmsdalen og mor Ragnhilde Torkildsdatter Toften. Begge født 1738. Det er alt jeg vet om Toften, men hun kan selvsagt komme langt fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

I Soga om Flora står det på side 587 under Ramsdalen at i 1786 ble Martein Olavson 'Ramstad' gift med Ragnilde. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det står også i år 1768 at det er 'Tinglese bygsesetel på 12 mrk.i 'Ramstad' fra prestenkja Nagel til Martein Olavson. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Etter litt jakt, blei det fangst.Bruk nr. 2 på Løtuft i Naustdal (Naustdal låg tidlegare under Førde) heiter Tuftene. Garden ligg i Naustedalen og det er ferdselsvei over til Kinn og Ramsdal.Frå BB Naustdal om Løtuft bruk nr 2: Tuftene.Torkjell Antonsen f. kr. 1710 på Nedre Kalland bnr 1 (Naustdal) d. 1742 på Løtuft. Gift 1735 med Berit Eliasdotter f. kr. 1691. Ho kan sjå ut til å være fødd på Espeland (Naustdal), men at foreldra har flytta til Løtuft.Barn:Anton (Ananias) f. 1736, død 1737.Ragnhild f. 1738Johannes f. 1740, død 1811 på Vevring.Eg kan ta meir om foreldra til Ragnhild om det er interessant, men det får bli til kvelden.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toril Osther

Jeg vil gjerne vite mer om foreldrene til Ragnhild, har lett etter hennes opphav.Har registrert en Elias Olsson 38 år på Espeland i 1701, og Magdeli Eliasdotter på Løtuft, bruk 2 f. ca 1694. Vet du om disse er i familie med Berit Eliasdotter?Selv stammer jeg fra Anna Massia Martinsdatter, f. 1763.Hilsen Toril

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då skal eg sjå kva eg får ut av BB Naustdal. Eg ser at det er ein del usikkert i forhold til forfedrene. Eg begynner med Torkjell Antonsen, far til Ragnhild. (sjå også innlegg 13, eg fortset derifrå).Far hans var truleg Anton Johannesson. Anton Johannesson er fødd kr. 1655, og hadde overteke bnr 1 på Nedre Kalland (Naustdal) før 1675. Død etter 1711. Dessverre er det ikkje noko om foreldre eller ektefelle til Anton.Så om Berit. Her er visst også ein del usikkert, men vi får sjå om vi får det i hop:Frå BB Naustdal under Løtuft. Ho skal ha vore frå Espeland, men overtok faren sitt bruk på Løtuft det året ho gifta seg. Ut frå dette er det antatt at det er Elias Olsen på Espeland som er hennar far, som var brukar på Espeland på slutten av 1600-talet, og som seinare flytta til Løtuft. (Magdeli er nok søster til Berit). Kona til Elias er antatt å ha heitt Magnhild. Elias dør i 1735.Berit f. kr. 1691Magli (Magnhild) f. kr. 1694 (då vel same som Magdeli i innlegg 15. Ho blei gift med Martin Olsson Løtuft bnr 1.Ola, gift 1737 med Guri Andersdotter Endestad bst Fimland bnr 4. (Endestad er i Kinn, litt utanfor Ramsdal, Fimland ligg innst i Naustedalen).Salmøy f. kr. 1716, d. 1792, gift 1751 med Ola Madsson Kirketeig (Førde), busatt Mortensbakken bnr 1 (Naustdal).Martin f. kr. 1719, død 1735Synneva f. 1720 gift 1754 med Nils Finnson Hestvika (No Askvoll, tidlegare under Førde), busatt Merkesvika (Naustdal)Ragnhild. Ho fekk i 1734 eit barn, Elias, med Borger Olsson Åmot (Naustdal).Dersom ein legg til grunn at første kona til Elias heitte Magnhild, og at Magli er kalla opp etter henne, og at gapet i fødselsåra truleg har si årsak i at han blei gift på nytt kring 1716, så kan altså Elias ha vore gift tre ganger. (Dette blir litt spekulasjoner frå mi side).Så til Espeland. Her er det oppført ein Ola Nilsson f. kr. 1625. Han er nemnd på Espeland i perioden 1657-1701. Han har truleg vore gift med Marta Persdotter Botnen (Førde). Ho skal i alle fall ha budd på Espeland i 1681.I 1698 og 1701 er Elias Olsen f. kr. 1664 oppført som brukar saman med Ola Nilsson, og det er antatt at Ola var far til Elias. Elias var gift med ei Jonsdotter frå Skaflestad bnr. 1. (Naustdal).I 1701 er det oppført følgande søner av Elias Olsen.Ola f.kr. 1696, gift 1737 ..... (som under Løtuft)Johannes f. kr 1699 (Johannes er ikkje oppført på Løtuft, kanskje død før dei flytta dit?).Eg sjekkar også Skaflestad. Her er det oppført ein Jon Olsson f.kr. 1620, død kr. 1706. Det er i følge BB Naustdal kjent at han hadde i alle fall tre døtre, ei av dei gift med Elias Olsson Espeland.Far til Jon var Ola Olsson, truleg frå Furebøen (Førde).Det blir dessverre ein del antakelsar i dette. Kanskje kan noko kontrollerast. Sjølv om BB Naustdal skal være av dei bedre, så vil det ofte være slik at det er mogeleg å få av-/bekrefta opplysningar som ikkje forfattaren har funne sikker dokumentasjon for, når ein kun leitar etter nokre få personar.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Berre hyggeleg Toril.Eg har for moroskuld sett litt på denne Guri Andersdotter Endestad som blei gift med Ola, bror til Berit. Ho skal være fødd på Endestad i 1702. Ho er då truleg datter av Anders Olsen f. kr. 1671 på Reiakvam (Naustdal), som flytta til Endestad på slutten av 1600-talet og gifta seg der. Han er min tipptipptipptipptipptipptippoldefar.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då trur eg at eg har funne meir om denne Anton Johannesen f. kr. 1655 (sjå innlegg 16).I mantallet for 1666 finn eg denne gjengen. [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=11&filnamn=bd21MT60&gardpostnr=1284&personpostnr=7014&merk=7014#ovre>LenkeDen ser ut til å passe bra, og Torkildnamnet går også igjen her.Det finnes mange Lien-gardar i Førde, og det kan ofte være vanskeleg å plassere personane på rett gard. Sidan det er nemnd Førde sokn, så kunne Grimelandslia være aktuell. Den ligg i Angedalen i Førde, og i BB Førde finn vi både namna Antonis og Johannes, men ikkje Torkild, som truleg må være den som har overteke garden.Eg søkte vidare etter Torkild i 1701, og finn han då på Lien i Naustdal sokn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.