Gå til innhold
Arkivverket

[#81836] Dødsannonse Aftenposten 1909 - kan nokon gjera oppslag for meg? - son i Amerika?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Synneva Pedersdotter HILLESTAD, fødd i Hafslo i Sogn 27.9.1823, døydde i Christiania 15.5.1909.Synneva var mor til fargermeistrene Andreas Hillestad og Erik Hillestad, båe ''priminente'' borgarar i Christiania, og eg vil tru det kanskje kan finnast ei dødsannonse etter mor deira, som budde mange år i Christiania etter ho vart enkje.Eg er på leiting etter lagnaden til ein annan son:* Peder Johannesson Hillestad (alias Peter Johnson eller Peter J. Hill?), fødd i Hafslo 14.1.1848 og utvandra til Amerika i 1866. Dødsnmeldingi etter mori frå 1909 syner at han då framleis levde i Amerika, men adressen er ukjend, og eg har so langt ikkje greidd å finna han att...!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

En mulighet fra 1910-tellingen:Name: Peter HillBirthplace: NorwayRelationship to Head of Household: SelfResidence: Redlands, San Bernardino, CaliforniaMarital Status: MarriedImmigration Year: 1866Father's Birthplace: Norway, Mother's Birthplace: Norway---Name: Meria C HillBirthplace: NorwayRelationship to Head of Household: WifeResidence: Redlands, San Bernardino, CaliforniaMarital Status: MarriedImmigration Year: 1871Father's Birthplace: Norway, Mother's Birthplace: Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jan Peter og Jon for spennande innlegg!Eg slår fast at dødsannonsen frå 1909 ikkje har noko meir å bidra med når det gjeld namni på dei etterletne...Når det gjeld Peter Hill i San Bernardino Co., CA, so har eg alt undersøkt han. Han døydde i Redlands, CA 29.1.1914, og dødsattesten oppgjev at han var ''stone mason'', fødd i Noreg 28.6.1848. Informant var Mrs. Mina Hill of Redlands, CA. Er dette ''vår'' Peder Hillestad? Eg er ikkje so sikker! Fødselsdatoen var på feil årstid, men dette KAN jo godt ha vore meir eller mindre ubevisst frå Peder si side...Eg er elles open for fleire forslag!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.