Gå til innhold
Arkivverket

[#81837] Dødsfall i Bergen Anthun


Gjest Dag Solberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Dag Solberg

Karl August Anthun er nevnt død i Bergen 11/1-1949 (lp.nr. 181 Kan jeg få vite hvem som var etterlatte og ev. deres adresse. Ønsker også adr. ved død på avdøde. Vedkommende hadde også en sønn Johannes som døde 20 april 1944. Kan det være mulig at denne sønnen døde i eksplosjons-ulykken i Bergen da. jeg vet at denne familien bodde 1934 i Schweigårdsv. 32. Sønnen Johannes er begravet på Solheim gravplass sammen med sine foreldre iflg. DIS register over gravlagte i Norge. Jeg har kun funnet dødsfallet der. Med vennlig hilsen Dag Solberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Karl August f. 17.10.1884 Haus. d.11.1.1949 Schweigårdsv. 32. Arvinger: 1. Enken Kathrina Anthun. 2.Dtr.Kari Henjum, Hop. 3. Dtr. Anna Anthun, Schweigårdsv. 32. 4. Lars Anthun, Schweigårdsv. 32. 5. Aashild Skjerping, Aurland. 6. Trygve Anthun, Myrdal. 7.Liv Anthun, Schweigårdsv. 32. 8. Johannes d. 20.4.1944, etterlater 1 u.myn. sønn.Tapetserer Johannes Anthun d.20.4.1944. B.D.S., bosatt Laksevåg. Arving: enken Torbjørg Adele. Enken venter barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Solberg

Astrid. Mange takk for hjelpen. Og til deg Carsten en minst like stor takk. Jeg er litt flau over at jeg ikke hadde tenkt å sjekke den muligheten. Mvh. Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.