Gå til innhold
Arkivverket

[#81855] Felle


Gjest Olav Revheim Martinussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Revheim Martinussen

jeg har lett 'overalt' etter foreldrene til Elisabeth Andrea Iversen født 1862 - ifølge pålitelige kilder på Hamre, Osterøy. Hun skal ha vært gift med Jan Peder Felle fra Bergen. Noen som har et tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Her tenker jeg vi har henne[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f61254&gardpostnr=804&personpostnr=4695&merk=4695#ovre>LenkeSe vielsen herKildeinformasjon: Bergen fylke, Sandviken, Klokkerbok nr. A 2 (1879-1892), Ekteviede 1887, side 363. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Konfirmasjon nr 8 i Sandviken 1876Kildeinformasjon: Bergen fylke, Sandviken, Klokkerbok nr. A 1 (1867-1879), Konfirmerte kvinner 1876, side 201. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8741&idx_id=8741&uid=ny&idx_side=-192>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Her er dåpen.Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Hamre, Ministerialbok nr. A 14 (1858-1872), Fødte og døpte kvinner 1862, side 153. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank H. Johansen

Litt på siden, men jeg har en Peder Severin Felle, født i Bergen ca. 1836, bosatt og lokalt gift på Mevær i Gildeskål (utenfor Bodø) ved FT 1865, men igjen i Bergen - i 'Hamburgeskuget' ved skiftet etter konas (Anne Petrikke Jonsdatter, f. ca. 1842) morfar i 1872.Siden han ikke er direkte slektning av meg, kun via ymse inngifte i slektene i Fleinvær i Gildeskål, har jeg ikke gransket deres liv og levnet i Bergen noe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Til (8): Det skal sikkert være Hamburgersmauet i Bergen. Bjørn Tore Lysne (BA) har lagt ut bilder derfra og andre steder i Bergen, her er kun et eksempel (håper ikke Lysne har noe imot det): Lenke

bilete10284.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.