Gå til innhold
Arkivverket

[#81870] Carl og Mathilde Monsen - frå Bergen til North Shields, England - dødsfall 1940s


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Carl Johan Monsen, fødd i Bergen 1.1.1876, styrmann, gifte seg i Bergen 7.12.1899 med:Mathilde Sophie Jørgensen, fødd i Bergen 4.1.1878.Kort etter hundreårsskiftet flytte Carl og Mathilde til North Shields i Tyne and Wear County, England der Carl livnærte seg som skipshandlar. Dei døydde båe tidleg på 1940-talet, visstnok med berre 14 dagar imellom.Er det nokon som har tilgjenge til dødsregister for England for 1940-talet, som kan hjelpa meg finna:* Nøyaktige datoar (og stader) for dei to dødsfalli?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars,jeg søkte på Carl Monsen og fikk treff på en Carl J Monsen, men siden jeg ikke er betalende bruker i Ancestry.com, får jeg ikke 'view record'.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for lovande innlegg!Eg er medlem av ancestry.com, men berre for USA og får heller ikkje sjå dei engelske kjeldene. Kanskje me har lesarar med tilgjenge ogso til desse?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Tyne and Wear er en relativ ny county. Før 1974 tilhørte nordsiden av elva Tyne (bl.a. Newcastle og Tynemouth) Northumberland. Sørsiden tilhørte Durham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Takk for oppklaringen, Pål!Ellers glemte jeg å nevne at alderen stemmer sånn noenlunde på dem begge - han skulle være 63 år og hun 62.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Else, Pål og Kristine for spennande innlegg.Det ser ut til at det ikkje er mogeleg å få tak i desse dødsdatoane utan å måtta betala for dei, men dette med bustaden i 1911 var svært interessant!Kristine, eg er ikkje i stand til å opna den sida du syner til. Kunne du, please, berre fortelja meg kva som der står om huslyden, fulle namn, fødestad, fødselsdato og yrke? Eg kjenner til fire born etter Carl og Mathilde:* Olga Kathinka, fødd i Bergen, Noreg 7.11.1899* Carl Johan, Jr., fødd ?? (UK?) 1902* Solveig, fødd ?? (UK?) (år ukjent)* Odd Walter, fødd ?? UK?) 1911Spørsmål til Pål: Kva County høyrde North Shields til før 1974? Northumberland?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Coan

Hei Lars, Først, North Shields er i Registration District Tynemouth i Northumberland.Hvist du bruker freebmd du kan finne Solveigs fødselsår. Bruk 'all counties' og 'all districts'. Jeg vet ikke hvis hun lever ennå. Det var 2 Solveig født før 1911, men det er ingen Solveig i 1911, kanskje de døde.Unnskyld jeg tok feil med barn det er bare 3 i 1911.Uten betaling fra 1911 jeg fant at Matilda og Carl viet i 1899, Olga 10 år og Carl 8 år var født i Norge, men 'ada' en gutt, 5m var født i Swansea. (Ada er sikkert feil.) (Fra free bmd det var en 'male' Monsen unavnt født i Swansea i 1910). mvh Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kristine for fleire detaljar om denne huslyden.Når det gjeld borni, so er nok Ada den same som Odd Walter. Elles har eg ikkje noko fødselsår på Solveig, men eg veit ho var gift med ein Tom Harrison, og ho skal vera avlidi i mars 1992.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Coan

En Solveig M Monsen var født i 1913 Desember kvartal i Tynemouth. Hun giftet seg Juni kvartal 1940 Newcastle upon Tyne. Der er 2 andre Solveig Monsen som giftet seg så kanskje Carl og Mathilde hadde ingen barn som døde. En Olga K Monsen giftet seg med en Michael A Gallon Tynemouth 1930 September kvartal. Jeg fant ingen vielse til Carl. Odd W giftet seg i 1940, men igjen jeg vet ikke hvis hans kone lever ennå. Bruk freebmd og du kan finne detaljene. mvh Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.