Gå til innhold
Arkivverket

[#81930] Vigsel Fredrikshall


Gjest Tove Bodin Bratlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Bodin Bratlie

Stenhuggerformann Lars Nilsen, født 1871, i Kville sogn, Bohuslän, Sverige, gifter seg borgelig med Martha Fredrikke Knudsen, født 1875. De gifter seg i mars 1895 i Fredrikshall. Hvordan skal jeg finne denne vigsel? Tar med takk imot alle forslag. Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Martha melder seg ut av kirken 14.Mars 1895. Da burde det være mulig at hun skal stå under viede dissentere.Men jeg har ikke funnet henne ennå...nummer 12 1895: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Ministerialbok nr. I 14 (1890-1906), Utmeldte av statskirken 1895, side 281. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Deres førstefødte nummer 2:Kildeinformasjon: Østfold fylke, Idd, Ministerialbok nr. III 6A (1878-1903), Fødte og døpte 1901, side 163. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5466&idx_id=5466&uid=ny&idx_side=-168>LenkeDatteren født 4 September 1905:Nummer 101: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Klokkerbok nr. 10 (1900-1923), Fødte og døpte 1905, side 70. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Markus nummer 23: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Idd, Ministerialbok nr. III 6A (1878-1903), Fødte og døpte 1895, side 130. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5466&idx_id=5466&uid=ny&idx_side=-135>LenkeNummer 30 Ragnhilds fødsel: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Idd, Ministerialbok nr. III 6A (1878-1903), Fødte og døpte 1897, side 141.Nummer 21 datteren Alfhild: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Idd, Ministerialbok nr. III 6A (1878-1903), Fødte og døpte 1899, side 150. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Bodin Bratlie

Nå var du snill. Jeg kjenner meg riktig glad i kveld. I morgen skal jeg legge alt inn i slektarkivet. Det blir en bra dag. Takk igjen, Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Marthe Fredrikkes fødsel nummer 144:Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Ministerialbok nr. I 9 (1866-1877), Fødte og døpte kvinner 1875, side 89. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Du har kanskje alle opplysninger om hennes familie??His ikke er jeg hjelpsom der også.Er så moro å drive med slektsforskning;) Hilsen Lisbeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Slenger med hennes foreldres vielse også jeg;)Nummer 20: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Ministerialbok nr. I 9 (1866-1877), Ekteviede 1869, side 404. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Marthas mor ble født i Berg i 1848 som uekte barn:Nummer 67:Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Ministerialbok nr. I 9 (1866-1877), Ekteviede 1869, side 404. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Marthas far nummer 84:Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Ministerialbok nr. I 6 (1845-1856), Fødte og døpte 1846, side 5. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Bodin Bratlie

Jeg vet ikke et dugg om hennes familie. Du forstår jeg holder på med et stort prosjekt, men er tydligvis ikke flink nok. Jeg vokste opp på en plass som var rene idyllen for oss barn. Nå holder jeg på og slektforsker om oss alle - gjør slekttrær, kart over området - skriver inn husnavn, gate- nummer og hvilke familier som bodde der. Mine venner hjelper meg med barn, barnebarn og oldebarn, men nesten ingen av dem kan noe om slektforskning. Når jeg har gjort ferdig et slekttre, så sender jeg det til familien, og det synes de er morro. Så det er altså flere enn jeg som blir glade for det arbeidet som du legger ned. Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.