Gå til innhold
Arkivverket

[#81933] Johannes f. 1793 i Gulen S&F


Gjest Kåre Bjørnestad
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre Bjørnestad

Er det noen som kan hjelpe meg med å tyde fra: Dåpsbok Gulen 1788 - 1798, år 1793 Drenger Nr.40. Johannes ? Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Leser foreldrene som Sjur Olson og Kari Eilefsdtr.? Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 15 (1788-1798), Fødte og døpte 1793, side 300-301. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Vielsen øverste paret på høyre side Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 15 (1788-1798), Trolovede 1792, Ekteviede 1792, side 100-101. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Bjørnestad

Karin og Gisle Takk for nyttige data. Jeg har problem med å tolke-tyde kirkedatoer.(dato og mnd.) Far til Johannes er Sjur Olsen Utvær f. ca.1748 Mor til Johannes er Kari Elefsdtr Eide f.ca. 1752 Noen av mine tip olde foreldre kommer fra Gulen og Solund. Kari var antagelig gift 2 ganger.Jeg tør ikke legge usikre data inn på min TMG-slekt før sikre data foeligger. Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Bjørnestad

Karin og Gisle Takk for nyttige data. Jeg har problem med å tolke-tyde kirkedatoer.(dato og mnd.) Far til Johannes er Sjur Olsen Utvær f. ca.1748 Mor til Johannes er Kari Elefsdtr Eide f.ca. 1752 Noen av mine tip olde foreldre kommer fra Gulen og Solund. Kari var antagelig gift 2 ganger.Jeg tør ikke legge usikre data inn på min TMG-slekt før sikre data foeligger. Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.