Gå til innhold
Arkivverket

[#81945] Anders Larsen og Gønner Monsdatter på Åstad-eie på Ring


Gjest Leif Baardseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Baardseth

Anders Larsen og Gønner Monsdatter på Åstadeie på Ring i Ringsaker fikk dattera Marie Andersdatter døpt 16 okt 1825. Jeg har lett etter vielsen i kirkeboka uten funn og jeg har sett gjennom folketellinga for Ringsaker for 1801.Kanskje de ikke er fra Ringsaker. Er det noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Baardseth

Når jeg ser på folketellinga for Ringsaker og Åstad en gang til, så finner jeg Mons Engebretsen som bruker på Åstad 39 år. Kona Ambjør Eriksdatter 45 år. Kunne disse ha fått ei datter Marie etter 1801?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Ander Larsen og Gønner ARNEsdatter fikk datteren Marie ,døpt 16 okt 1825: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6010&idx_id=6010&uid=ny&idx_side=-42>LenkeSøsken:Berte,døpt 4 mai 1828: Lenke Agnete,døpt 17 okt 1830: LenkeMarte,døpt 16 mars 1834: LenkeAnders Larsen og Gønner Arnesdatter giftet seg 27 des 1822:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.