Gå til innhold
Arkivverket

[#81946] Nils Mortensen, Sverige og Inga Gunhilde, Landvik. Når og hvor gift?


Gjest Karin S. Aaslie Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin S. Aaslie Hansen

Finner dem i folketelling 1900 som bosatt i Fjære, Aust-Agder. Begge er født i 1877, han i Sverige og hun i Landvik. I tellingen står også noen av barna deres. Og jeg leter altså etter ekteskapet uten å finne noe. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Jeg mener at kirkebøkene for Fjære brant, og at det mangler en del av den grunn, blant annet ekteskapsinngåelser for Fjære i det tidspunktet de eventuelt er gift der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin S. Aaslie Hansen

Takk skal du ha, selv om jeg foreløpig ikke er kommet videre. En eller annen vet sikkert noe, jeg satser på flaks. mvh Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Ser at noen kirkebøker for Landvik i aktuell periode mangler blant skannede kirkebøker.Grunnen vet jeg ikke.Menighetskontoret i Hommedal/Landvik kan kontaktes ved spørsmål om manglende kirkebøker.Se evt kirken.no eller lignende.Det fins bygdebok for Landvik.Utgitt på 1960-tallet mener jeg å huske. Det kan hjelpe deg litt.Du kan også kontakte historielagene på Landvik og Fjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.