Gå til innhold
Arkivverket

[#81949] Kirkebok Begravelser Oslo Hospital/Gamlebyen


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

Jeg finner ikke kirkeboka med begravelser for menigheten Oslo Hospital/Gamlebyen,Oslo kreds.Spesielt gjelder det året 1923.Personen er nevnt i skifte med register, men finner ikke hennes begravelse, ca. 3/1-1923.Er kirkeboka med begravelser skannet? Finner dåp,konfirmasjoner,vielser for perioden året 1923 tilhører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei KristinStatsarkivet i Oslo er ajour med skanning, indeksering og utleggelse av nyavleverte og nett-tilgjengelige kirkebøker. Etterlyst kirkebok ligger derfor fortsatt på menighetskontoret, som forøvrig kan oppbevare ministerialbøker 80 år og klokkerbøker 60 år etter siste innføring.Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

(2) Takk skal du ha for svar.Menighetskontoret, Gamlebyen er kontaktet av meg på mail.Så jeg får se om jeg får svar.Fant mailadressen i annet tema i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.