Gå til innhold
Arkivverket

[#81971] Hans Bentsen, Femtegield Våler


Gjest Gaute Zøllner
 Del

Recommended Posts

Gjest Gaute Zøllner
Lenke her finner jeg H.B. og Marte Pedersdtr i 1. kolonne. Jeg finner han også på side 197. Det er jo samme person vel? Er 22.8 forlovelsen og 1.11 bryllupsdagen?Gaute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Dahler

Hei!Hva er du på jakt etter, Gaute ?Jeg sitter med bygdebøkene for Våler, Østfold og kan gjøre oppslag, hvis det er aktuelt.Hilsen Bjørn Dahler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

Hei Bjørn. I lenke (1)(side 197) finner jeg Hans Bentsen og Martha Pedersdtr gift(?) 3.11.1751. Venstre side. Hvis du blader 1 side tilbake finner jeg også Hans Bentsen og M.P.dtr. på dato 22.8.1751, er denne datoen forlovelsesdatoen? Trenger tydehjelp på dato 22.8.Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Dahler

I Våler Bygdebok bind 5 av Einar Pedersen står Marthe Pedersdatter oppført som datter av Martha og Peder Arvesen, Bjerke. Under Bjerke er Martha oppgitt med Jakobsdatter som etternavn og antakelig datter av Jakob Tostensen, Holm.Hilsen Bjørn Dahler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.