Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

[#81976] Voreland - Rydningen - Vennesla -Anne Ånonsdtr Eppeland flutt dit frå Åmli.

Recommended Posts

Ser på folketelling 1900 - gnr 4 - 11 og gnr 5- 15. Tyder på to husmødre frå Åmli - m nesten same navn. Er her nokon som har tilgang til gard- og ættesoge. Det eg foreløbig har sett opp er slik ***** Etterkommere etter Anne Ånundsdtr Eppeland 1 Anne Ånundsdtr Eppeland f: 26 mar 1856 i Åmli - krkbkgift m Jon Olson Rostveit f: 16 nov 1850 i Rostveit, Åmli-Roderulle Konf 1865Åmli g: 27 feb 1878 i Åmli d: før 1900 i ** er ikke på ft1900 ** v flytting t Vennesla - skomager deira dotter Birgit Jonsdtr Rostveit f: 25 des 1878 i ** m foreldre til kjøpt gård Vennesla *2. Ektemann til Anne Ånundsdtr Eppeland: Elias Olsen Voreland f: 1851 i Vigmostad - ft1900 -Rydningen Vennesla g: omk. 1889 dotter Karen Eliasdtr Voreland f: 1889 i Birkenes - ft1900 ***mvh kse ***som ein ser av dette rotete oppsettet har eg prøvd om ho kan ha gifta seg på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

For ordens skyld, her er familien på Rydningen i Vennesla i 1900 - LenkeGrethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Vielse 27 jan 1896 mellom Elias Olsen og Anne Aanensdatter. : Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Datoen i klokkerboken viser 24 jan 1896: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Konfirmasjonen til Anne Aanensdatter Eppeland . Konfirmert i 1871: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*** 1000 takk for bekreftelse av ting eg hadde frå før - og masse tilleggsinfo.Når ein ser på folketelling 1900 for Vennesla V Agder - så på Voreland og Rydningen - ser ut som folk kan vere dobbeltført.Men eg må kanskje jakte på nok ei Anne Ånonsdtr fra åmli fødd rundt 1853Ei bygdebok hadde nok gjort susen.*** mvh kse ***

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Søren Storaker

Anne Voreland på Voreland i FT-1801 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=f01014&gardpostnr=217&personpostnr=1500&merk=1500#ovre>Lenke Ho er enke, og mor til Birgittr og Olene. Olene født 8 mai 1882 LenkeAnne Johnsdatter i Åmli i FT-1865 Lenke Anne Johnsdatter, født 25 juli 1852 Lenke Mora Birgitte Olsdatter Stølen døde 16 april 1865

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Søren Storaker

Rettelse: Anne Voreland i FT-1900.Giftermål 1 mars 1875 Lenke Mannen til Anne Johnsdatter på Voreland kom også fra Eppeland i Åmli. Han var nabo til Anne Ånonsdatter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjeld Voreland og Rydningen i Vennesla 1900. Takk vere god hjelp her mine gamle info - ser eg koss navna på desse bruka kjem på plass.på Voreland:Anne Voreland er Anne Jonsdtr Rostveit f 25.juli 1852 opphav Eppeland i Åmli.Ho står med dtr Bergitte og Olene.på Rydningen:Anne Ånonsdtr Eppeland f 26.mars 1856 -- ho hadde med fyrste mannen Jon Olsen Rostveit - gjentene Birgit, Karen og Åse. Jon døyr i 1893 og ho gifter seg att medElias Olsen Odderdal frå Vigemostad - dei får ingen barnElias har vore gift 1875 i Birkenes med Anne Nilsdtr. dei har bornaNils og Karen*** Dette var igrunnen litt av ein rebus - det er i slike tilfeller ein treng tilgang til ei bygdebok.1000 takk ennå ein gong*** mvh kse ***

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.