Gå til innhold
Arkivverket

[#81980] Er det datakyndige folk oppe så seint? Kva er VBusersControl?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Har ny-installert Embla, men får ikkje starta det fordi eg får beskjeden Runtime error 374, Failed to activate control vbUsersControl. This control may be incompatible with your application. Make sure you are using the version of the control that was provided with your application.Kva gjer eg då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingmar Seth

Har du fulgt oppskrifta frå produsenten til punkt og prikke når det gjelder installasjonen og det ikkje fungerer så hadde 'eg' kontakta produsenten for ein forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det gjer nok 'eg' og, men han er i alle fall ikkje oppe no.. Finn fleire 'oppskrifter' på nettet, men stort sett på engelsk, og uansett fullt av faguttrykk som eg ikkje forstår, må vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Litt vågalt å forsøke slike oppskrifter også, når en ikke kan det.. Jeg tror jeg hadde avinstallert Embla, startet maskinen på ny og prøvd om igjen.Har du ny maskin? Med Windows 7 (og med Vista før det igjen) må jeg høyreklikke på BK-ikonet (jeg har Brother's Keeper) og starte programmet som administrator. Har du forsøkt det?Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg tek med takk i mot alle forslag, men avinstallere og installere på nytt er prøvd, også å restarte. Det ergerlege er at programmet har fungert som berre det tidlegare i dag, så 'noko' må ha skjedd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Dersom programmet fungerte utmerket tidligere i dag, hvorfor en ny installering. Er det en oppdatering du mener?Dersom det er av interesse, kan du 'skru tiden tilbake' ved å kjøre en systemgjenoppretting. Du finner det under tilbehør - systemverktøy. Du kan da få tilbake Embla slik det var på et tidspunkt før endring ble gjort. En systemgjenoppretting vil også påvirke andre programendringer, men ikke dokumenter, e-post o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Dersom eg no fjernar heile programmet og installerer berre 2007-versjonen fungerer det. Oppdaterer eg til den nyaste versjonen får eg feilmeldinga, også etter å ha gjort det du føreslår med systemverktøy. Meldinga eg får der er at gjenoppretting ikkje kan utførast fordi det ikkje er gjort endringar. Eg har skrudd av brannmur før oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

til (6)Jeg anbefaler deg å ta opp problemet du referer til under BK-Nordic.Link og slik finner du på http://www.bkwin.info/Men generelt oppstod det problemer med de fleste slektsforskerprogrammer da MS kom med Vista og nyere. Det er anbefalt at man bruker nyere installasjons-CD (datert etter Vista kom på markedet). Ellers synes det som at man ikke bør legge sine 'databaser' under katalogen 'programfiler, men et annet sted til å løse en rekke problemer. Programmet skal installeres slik som installasjonen selv foreslår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Aalen

Har du opprettet en sikkerhetskopi av programmet ditt til Embla sin server ? Dette har vært løsningen for meg da alt så 'svart' ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

(10) - takk for gode forklaringar og tips! (11) - ja, kopien ligg der, men eg vil ikkje hente man inn før eg får starta programmet i den versjonen eg vil ha, og det får eg ikkje no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Jeg ser at du har postet problemet ditt på Embla sitt brukerforum. Det ser ut som dette er et problem som brukerstøtta hos Embla må løse for seg. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det håpar eg og - poenget med å legge problemet inn her i natt var at eg kunne vere så maksimalt heldig at eg trefte på ein reddande engel som var vaken på eit tidspunkt der brukarstøtta ikkje var det.. Og uansett resultat, hjerteleg takk til alle som brukte energi på å svare meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

I tilfelle nokon skulle lure på kor det går - problemet er ikkje løyst, men eg veit i alle fall at VB er forkortelse for Visual Basic (som eg då ikkje har det minste peiling på). Håpar på hjelp over helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.