Gå til innhold
Arkivverket

[#82047] Anne Birgitte Heggelund f. Sannes (1802- ) -gift Hadsel 1836 - frå Trondheim?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Hadsel i Nordland syner at Svend Torgerson Soelberg på Steilo (35) og Anne Birgitte Heggelund f. Sannes (34), enkje, gifte seg der 30.5.1836 (Lenke). Ein eller annan stad har eg lese (hugsar ikkje kvar - kan henda FT1865?) har eg sett at dei båe var barnefødde i Trondheim!Er det nokon med lokal kunnskap som kan stadfesta, eventuelt avkrefta, opphavi til Svend og Anne Birgitte? Kven var foreldri hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bjørg og Anne Julie for spennande og nyttige innlegg.Med dette er opphavet til Anne Birgitte på plass, og kanskje vil Svend Torgerson (Solberg) dukka opp einkvan stad òg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anne julie engmo

Den eneste kandidaten som dukket opp umiddelbart på 1801-tellinga ,er denne 4 år gamle gutten Sven,sønn av Torger Svensen på gården Solberg i Fron Lenke Men da stemmer jo ikke verken alder, eller at han skulle være barnefødt i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.