Gå til innhold
Arkivverket

[#82063] Anna Dorthea Elgesem - fødd 1800 - gift Stavern 1819 - opphav frå Sandefjord?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Cornelius Jeremiasson (Bergh) frå Stavern, sidan fyrforvaltar og gardbrukar på Oxø i Oddernes, gifte seg i Stavern 31.10.1819 (Lenke) med:Anna Dorthea ELGESEM, fødd kring 1800Elgesem er ein gard eller grend i Sandefjord, men er Anna Dorthea derifrå?Eg vonar einkvan med lokal kunnskap kan hjelpa meg identifisera fødsli til Anna Dorthea og namni på foreldri hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

KUN fra FS! Må sjekkes!Mulige søsken:Nils Bernhard,10 sept 1798: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100050435590&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeChristiane,2 juli 1802: LenkeNils Martin,4 nov 1804: LenkeGert Holch,5 juni 1807: LenkeJohan Michael,16 mai 1809: LenkeAbraham Nilsen Elgesem og Elisabeth Marie Michaelsen Reindahl ble gift 27 juli 1796:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.