Gå til innhold
Arkivverket

[#82090] Hartvig B Hansen frå Halden, Østf. g.m. Mathilda Gustafsdtr. i/frå Finland


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Mathilda og Hartvig Bernhard Hansen gifta seg 13.10.1878 i Kymi, Viipuri Finland.Dette har eg funne på Fam.Search, er det mogeleg å finna ut meir om denne Mathilda?Dei flytta til Norge 4 år etter vigsla, det eg saknar er opplysningar om hennar foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibekke Holm

HeiHartvig og Mathilda bodde tydligvis i Halden i 1885. Her får vi vite at hun er født ca 1858 i Finland (men disse opplysningene hadde du antagelig fra før?): LenkeVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, som eg skriv i (1) har eg alle opplysningar om då dei flytta/etter dei var komt til Norge.Men tusen takk for engasjementet likevel :-)) dessutan var det jo kjekt å sjå desse bileta og dette om kvar i Finland ho kom frå, takk for det og :-))Det eg lurar på er om det finnes vegar å gå for å finna ut kven foreldra til Mathilda var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Singstad Paulsen

Viipuri er nok byen Viborg som ligger på det karelske neset. Finland måtte avstå dette området til Sovjetunionen etter vinterkrigen og fortsettelseskrigen, så byen ligger i dagens Russland.Jeg anbefaler Genealogical Society of Finland - HisKi project. Her kan du kanskje finne Mathilda. http://hiski.genealogia.fi/historia/indexe.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

På FS finner jeg en Matilda Paulina Gustafsdtr døpt 2. november 1856 i Kangasala, Hämä. Foreldre er Gustaf Alexandersson og Eva Mattsdtr. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Ved dåpen til datteren Toini står moren oppført som Matilde Pauline. Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Klokkerbok nr. 6 (1869-1884), Fødte og døpte kvinner 1884, side 284. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7423&idx_id=7423&idx_listetype=dp&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-118>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk! Dette var supert!Eg prøvde å finna ho på FS før eg starta dette temaet, men det lukkast ikkje, men du fann ho :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Stemmer det at ho er frå Kangasala, Birkaland? nokon som veit?Det var det som kom opp når eg søkte på nettet etter Kangasala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

I Kangasala slutter søkbare dåper i 1848 i HisKi:Kangasala * Christened (1721-1729, 1821-1848) * Married (1722-1848) * Buried (1714-1854) * All (1714-1854) * Statistics (1714-1854)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Åneida! Ska`kje vera så enkelt!Her er Mathilda død, ført med f.dato, ser ut som det du fann Lars, var feil likevel!LenkeEr det nokon som klarar lesa kva som står over Finland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Singstad Paulsen

22 - Enig at FS kan brukes som et hjelpemiddel. Mitt innlegg var mest myntet på Mariannes kommentar i innlegg 18 hvor hun tror hun har fått vite hvem Mathildas foreldre er. Bakgrunnen for dette var kun FS sine sider, og det blir for tynt. Man må alltid sjekke originalkildene før man konkluderer, det var det jeg ville få fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen for innspel :-) Har lenge visst at FS ikkje kan brukast som kjeldehenvisning, men har liksom tenkt at det var mest datoar som ikkje stemde.Har funne mange opplysningar gjennom FS (ved å leita det fram i krk.boka etterpå), kan hugsa det har vore ein del feile datoar, medan namna såvidt eg hugsar har vore rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.