Gå til innhold
Arkivverket

[#82103] Bugge-ætti i Bergen - 1770-1790 - kva skal ein tru?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ei eller anna ættebok for Bugge-ætti, truleg Bondesens bok frå 1909 om ''Slægten Bugge i Danmark og Norge'', fortel om kjøpmann Hans Jensson Bugge i Bergen (1729-1797) at han i andre ekteskap med Emmiche Ottesdotter (1729-1777) skal ha hatt ei dotter:* Anna Sophie, fødd kring 1777, døydde 6.1.1839 som gift med gjestgjevar Hans Henrik Strand i Brandøsund, samtat Hans i tredje ekteskap med Gjertrud Marie Nilsdotter (1749-1813?) skal ha hatt ein son:* Hans, fødd kring 1882, vart gravlagd 18.9.1786.I tillegg til desse kjem dei andre borni han fekk i tre ekteskap.Den nemnde sonen Hans kan eg ikkje sjå nemnest i nokon av kyrkjebøkene i Bergen, so eg tviler sterkt på at han har eksistert!?Når det gjeld Anna Sophie Bugge, so ser eg at ho gifte seg første gongen i SUND 28.10.1811 med Gustavus SVENDSEN og at ho sidan gifte seg att i SUND 28.12.1827 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11693&idx_id=11693&uid=ny&idx_side=-180>Lenke) med Hans Henrik Østenson STRAND. Vigsli frå 1827 seier han var 50 og ho var 35, fødd i Bergen, d.v.s. fødd kring 1792!Den einaste Anna Sophie Bugge eg finn i Bergen fødd på den tidi er dotter av seglmakar Berent Busch Bugge (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renathe Wågenes

Har vet ingenting om slekten, MEN jeg stoler aldri helt på ættebøker/bygdebøker og annen skreven litteratur. Kildene MÅ sjekkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Hei Lars!Kan ikke hjelpe deg direkte med spørsmålene dine. Men når det gjelder forbindelsene til Sund bør du ta kontakt med Arvid Skogseth. Han er bygdebokforfatter for Sund kommune.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Eg veit lite og inkje om dei ulike greinene av Bugge-ætta/ ættene, men vil påpeika at Brandasundet låg i Fitjar, ikkje i Sund. Det har difor truleg meir for seg å gjera eit oppslag i bygdesoga for Fitjar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Renathe, Kennetgh, Terje og Oddvar for interessante innlegg!Eg godtek sjølvsagt heller aldri prenta tekst utan vidare, men diverre er det ikkje alltid ein har korkje tid eller høve til å sjekka alt. I dette tilfellet ville eg likevel sjekka ut påstandane, og det var tydeleg rett! Anna Sophie i Sund og sidan på Fitjar er openberrt IKKJE del av huslyden til Hans Jensson Bugge, og det er heller ikkje den påståtte Hans Hansson, so då er eg ferdig med dette problemet...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.