Gå til innhold
Arkivverket

[#82112] Ragna Bugge, fødd 1873 - lærardotter og forretningsdame Bergen- kvar vart ho av?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Då lærar Anton Bugge døydde i Bergen i 1917, let han etter seg borni Cornelius Bugge og Anna Harboe Bugge Jæger i Bergen, borni etter ein avliden son Jens Samuel Bugge i Bergen samt den yngste dotteri:* Ragna Bugge, fødd i Bergen 8.7.1873. Ho levde heime med far sin både i 1912 og då han døydde i 1917. Ho var då framleis ugift. Og Adresseboki for Bergen 1924/25 syner ho då var ugift forretningsdame busett i Øvregt. 5 i Bergen (Lenke)Eg har so langt ikkje vore i stand til å finna ut noko som helst om lagnaden til denne Ragna Bugge, so no freister eg Digitalarkivet sitt Brukarforum!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Karin og Grethe for spennande innølegg!Jau, eg trur nok det er den same Ragna både i 1934 og i 1958. Ho er vel kan henda avlidi i Bergen kring 1970 og var i so fall nesten 100 år gamal...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.