Gå til innhold
Arkivverket

[#82115] Elfrida Aamodth


Gjest Solfrid Vestaberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg

Jeg har i mange år prøvd å spore opp når ovennevnte person ble født. Folketellinger, emigrasjon antyder at året var 1898, men jeg har ikke klart å finne noen dato. Hennes foreldre var Udtraadt, intet Samfund i 1900 folketellingen Lenke for Bergen, mens deres 3 barna var alle registrert i statskirken. Elfrida sies å ha blitt født i Nordfjordeid, men leting der har ikke gitt noe resultat. Finnes det noe fødselsregister for Sogn og Fjordane hun kan være registrert i eller er der oversikt over dissenter for Eid. De to andre barna Immanuel er født i Vik og Rigmor i Stryn. Har ikke funnet disse innskrevet heller i noen kirkebøker, men fødselsdato var registrert når Immanuel døde og Rigmor er mitt utgangspunkt for denne familien så hun er kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg

Er det mulig å få vite fra hvilket register hun selv har oppgitt å være født 29.09.1898 siden jeg vet hun emigrerte i 1912?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Solfrid Vestaberg

Jeg prøver å trekke denne opp igjen da jeg lurte på hvor dere fant at hun har oppgitt selv å være født 29.09.1898. Dette er viktig for meg å vite for å finne henne igjen i USA.På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.