Gå til innhold
Arkivverket

[#82127] Handelsmann Erik Olson Espe - barnefar Rekstren i Kinn 1860 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Erikine Salomine Eriksdotter vart fødd i Kinn 19.11.1860 og vart døypt same stad 6.1.1861 (Lenke).Eg kjenner til mori Anna Eriksdotter Reksten, men kven var faren, oppgjeven som handelsmann Erik Olson Espe? Eg ønskjer få greie på opphavet hans og gjerne ogso (seinare) bustad og leveåri hans.Det finst Espe tre stader i Sogn og Fjordane, Espe i Jostedalen (Luster), Espe i Eid og Espe i Naustdal. Han er ikkje frå Jostedalen, men kva med dei to andre? Naustdal ligg vel nærast...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary for nyttig og spennande svar! Dette må jo vera barnefaren!Problemet er soleis løyst.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.